ניו הוריזן בארה"ב: רוכשת עם שותפים שני בניינים בברוקלין

בכוונת החברה להתקשר באמצעות חברה משותפת, עם משקיעים נוספים, כך שחלקה של ניו הוריזן בעסקה יהיה 40%

חברת ניו הוריזון הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם לרכישת שני בנייני מגורים בברוקלין, ניו יורק, בהיקף כ-9 מיליון דולר (כ-32 מיליון שקל). בכוונת החברה להתקשר באמצעות חברה משותפת, עם משקיעים נוספים, כך שחלקה של ניו הוריזן בעסקה יהיה 40%.

ההכנסה השנתית האמורה להתקבל מהשכרת הנכס בניכוי הוצאות תפעול ואחזקה מסתכמת בכ- 680 אלפי דולר לפני תשלום קרן והוצאות ריבית.

מיקום הבניינים הינו בשכונת ווילימסבורג בברוקלין, הממוקמת מזרחית למנהטן בסמוך לאיסט ריוור. בניין אחד הינו בן 6 קומות המכיל 25 דירות המושכרות במלואן. הבניין השני הוא בן 3 קומות המכיל 6 דירות מתוכן 5 דירות מושכרות.

קובי אופק , יו"ר חברת ניו הוריזון, ציין "ניו הוריזון זיהתה את ההזדמנות הגלומה בשוק הנדל"ן בניו יורק כתוצאה מהמשבר הכלכלי של שנת 2008 ושמה לה למטרה לאתר ולרכוש נכנסים בעלי פוטנציאל ותשואה. בתוך פחות משנה הצלחנו לרכוש ארבעה נכסים בניו יורק ולממש בפועל את אסטרטגית החברה החדשה של מעבר לפעילות בתחום הנכסים המניבים בארה"ב".

אופק הוסיף "אנו מאמינים כי נכס זה, בניהולנו, יניב לנו ולמשקיעי החברה, תשואה טובה ויחזק את מקצועיות החברה ונוכחותה בשוק האמריקאי. אנו ממשיכים לבחון כל העת עסקאות אטרקטיביות נוספות במנהטן על מנת להעמיק את מיקוד החברה בשוק זה".

אתמול הודיעה החברה על רכישה, באמצעות חברת בת אמריקאית, ממוסד פיננסי, שטח הצמוד למתחם בו היא שותפה (12.5%) ברחוב 51 והשדרה השנייה במנהטן. על ידי רכישה זו, מרחיבה החברה את זכויות הבנייה בפרויקט ובכללן מגורים מסחר וחנויות.