גלוב אקספ' קיבלה תוצאות הסקרים שבוצעו ב"בר-אור" ו"יהל"

לשותפות נמסר כי טרם הושלמו עבודות הפענוח והמיפוי על ידי המכון הגיאופיסי ■ השלמת עבודות פענוח ומיפוי ברשיון "בר-אור" תארך עד ל-15 בנובמבר וב"יהל" עד ל-15 בפברואר

שותפות חיפושי הנפט, גלוב אקספלוריישן הודיעה היום (ו') כי המכון הגיאופיסי לישראל העביר אתמול אחה"צ לידי השותף הכלכלי את תוצאות עיבוד הסקרים שהתבצעו בחודשים יולי אוגוסט השנה באזור רישיונות "בר-אור" ו"יהל", רישיונות אלה נמצאים בגליל המערבי והם מכסים שט"ח כולל של כ-560 דונם.

עם זאת, מסרה השותפות כי טרם הושלמו עבודות הפענוח והמיפוי על ידי המכון הגיאופיסי לישראל. המכון הגיאופיסי לישראל מסר לשותף הכללי כי השלמת עבודות פענוח ומיפוי ברשיון "בר-אור" תארך עד ליום ה- 15 בנובמבר (חודש מהיום). כמו כן נמסר כי השלמת עיבוד חוזר ומיפוי ברשיון "אופק" תארך עד ליום ה-30 בנובמבר. רשיון "אופק" מתפרס על פני שטח של קרוב ל-400 דונם והוא סמוך לשדה מגד בו מחזיקה השותפות גבעות עולם.

בהתאם לכך, אישר הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות הלאומיות שינוי בתנאי הרשיונות באופן הבא:

השלמת עבודות פענוח ומיפוי ברשיון "בר-אור" עד ה-15 בנובמבר 2010.

השלמת עיבוד חוזר ומיפוי ברשיון "אופק" עד ה-30 בנובמבר 2010.

כמו כן, עבודת הפענוח והמיפוי ברשיון "יהל" צפויה להסתיים על פי תוכנית העבודה של השותף הכללי עד ל-15 בפברואר 2011.

שלושת הרשיונות הנ"ל עדיין מצויים בהחזקתה המלאה של גלוב אקספלוריישן. נזכיר כי לאחרונה חתמה חברת יולי חיפושי נפט של משפחת עופר על הסכם לרכישת זכויות בשלושת רישיונות החיפוש היבשתיים של שותפות גלוב אקספלוריישן. אך יש לציין, כי הזכויות ברישיונות אלו טרם נרשמו על שמה של יולי, לאור ההחלטה של משרד התשתיות להקפיא את העברת הזכויות ברישיונות החיפושים עד לקביעת תקנות מסודרות בנושא.