פאנגאיה נדל"ן רכשה 50% מפרויקט "אליפלט" בת"א

פרויקט המגורים והמסחר של דורון אביב נבנה בהשקעה של כ-120 מיליון שקל ■ יתוכנן בסגנון באוהאוס ויכלול דירות לופט עם חללים כפולים בשטח של 80-110 מ"ר, לצד דירות קטנות

פאנגאיה נדל"ן שבשליטת ברק רוזן ואסף טוכמאייר רוכשת מחצית מהזכויות של קבוצת אביב שבבעלות דורון אביב ודפנה הר לב בפרויקט מתחם אליפלט בתל-אביב. חברת הנדל"ן תרכוש 50% מהמתחם במסגרת עסקת קומבינציה שמשלבת תשלום במזומן, והצדדים יפעלו במשותף לקידום ושיווק הפרויקט.

פאנגאיה נדל"ן תעמיד הלוואה בסך 2.3 מיליון שקל לחברת הפרויקט, וערבויות של כ-12 מיליון שקל ליצירת הון עצמי מינימלי שהבנק המלווה דורש כדי לממן את הפרויקט, שסך ההשקעה בו כ-120 מיליון שקל.

הקרקע נמצאת בפינת הרחובות אילת ואליפלט ביפו, במתחם המושבה האמריקנית, ובין בעליה נמצאים אריאל שוב ומשה גבריאל, לשעבר מבעלי חברת אמריקן קולוני. על פי התב"ע, היתר הבנייה המותר בקרקע הינו כ-15 אלף מ"ר למגורים, משרדים ומסחר. הפרויקט יתוכנן בסגנון באוהאוס ויכלול דירות לופט עם חללים כפולים בשטח של 80-110 מ"ר, לצד דירות קטנות בשטח של כ-50-60 מ"ר.

בפרויקט יהיו מתקנים לשירות הדיירים לרבות בריכת שחייה, גן, חדר כושר, ספא וחניון תת קרקעי. המחירים ינועו מ-1.2 מיליון שקל לדירות שני חדרים בקומות התחתונות, ועד לדירות יקרות יותר בשווי של 8 מיליון שקל. המבנה יהיה בגובה של 13 קומות, ובכל דירה התקרה תהיה בגובה של כ-6 מטר.

רוזן וטוכמאייר הם גם בעליה של חברת קנדה ישראל הפרטית, שבבעלותה עשרות אלפי מ"ר למגורים ומסחר בארץ ובחו"ל. בת"א מקימה החברה למעלה מ-1,000 יחידות דיור בפרויקטים: W tower, שאוכלס בחודשים האחרונים,W boutique , רוטשילד 17, מגדל הגימנסיה ופרויקט הדגל Blue Tel-Aviv. בנוסף, הובילה הקבוצה את רכישת בית הספר האמריקני בכפר שמריהו והסבתו ל-21 מגרשים לווילות יוקרתיות.

פעילות הקבוצה בחו"ל נעשית באמצעות החברה הציבורית פאנגאיה נדל"ן, ברוסיה, גרמניה, פולין, ארה"ב קנדה ואמריקה הלטינית.