מצעד האפליקציות לאייפון-אייפד: להציץ לעולם, הבהלה לפלאש

רונה בן-דוד, מנכ"ל OnTheMob במדור שבועי חדש המסקר את זירות האפליקציות באייפון, באייפד ובהמשך גם באנדרואיד ■ והפעם: אפליקציה מצליחה יורדת מהאפ סטור ביום ההשקה, הצצה למכבסה יפנית בטוקיו ובזק עם אפליקציה נוספת

מדור אפליקציות הסלולר השבועי החדש של "גלובס" וחברת השיווק הסלולרי OnTheMob סוקר אפליקציות אייפון (iPhone) ואייפד (iPAD). בכל שבוע נעקוב כאן אחר המתרחש בחנויות האפליקציות של מכשירי ה-iOS נזהה תזוזות ונדווח על אפליקציות חדשות ושימושיות. הנתונים השבוע נכונים ל-7.11.10, יום ראשון בשעה 19:00.

iPHONE

הפעם בחרתי להתחיל בסיפור על אפליקצייה שהורדה מהאפ-סטור באופן יזום השבוע, דווקא לאחר יום מוצלח במיוחד מבחינתה.

Skyfire השיקה השבוע את הגרסה המלאה לדפדפן שלה, אשר בעזרתו ניתן לצפות בתכני פלאש (אפל לא מאפשרת לצפות בפלאש במערכת ההפעלה שלה). הדפדפן הושק במחיר 2.99 דולר ומיד מצא את דרכו לצמרת ברשימת האפליקציות בתשלום בארצות הברית. לאחר מספר שעות וכמות הורדות אדירה, החליטה Skyfire להוריד את האפליקציה מהאוויר עקב עומס על השרתים והודיעה (צייצה בטוויטר) שהאפליקציה Sold out עד לשדרוג. נעדכן ברגע שתעלה שוב לאוויר.

במקום הראשון השבוע המשחק-lite Mega Snake 2 HD מבית Ner Brothers (Lima Sky), שהביאו אלינו בתחילת השנה את משחק ה-Doodle Jump; שני אחים צעירים מקרואטיה שהמציאו יצור מוזר בעל ארבע רגליים ואף ארוך, אשר מקפץ בין שלבים ומדרגות ומנסה להתחמק מחורים שחורים ומכשולים נוספים. משחק זה הכניס אותם לרשימת המיליונרים הראשונים באפסטור, עם 5 מיליון הורדות ורווח של של 3.5 מיליון דולר. .

לאחר גרסת ה-Mega הקודמת - ציור של נחש חד מימדי על גבי דף משבצות, הפעם הם משיקים את אותו המשחק אך באנימציה מושקעת יותר וכרגע בחינם. זהירות, ממכר.

עוד בעשירייה השבוע, Spy cams. תמיד רציתם לדעת מה קורה ברגע זה במקום אחר בעולם? עכשיו תוכלו. בעת כתיבת פסקה זו צפיתי ביפני מכבס את בגדיו במכבסה ענקית, בזוג ציפורים (אולי חסידות, לא ברור) המטפסות זו על זו בגרמניה ובמתרחש באיצטדיון של האוניברסיטה של קנזס. האח הגדול בהתגלמותו. למען האמת, הצפייה מעניינת רק אם באמת מתרחש משהו בפריים, אבל זו בהחלט אפליקציה שאחזור להציץ בה.

במקום העשירי בחנות השבוע, Speed Test - אפליקציה של בזק לבדיקת מהירות הגלישה באייפון. האפליקציה חינמית ומאפשרת בדיקת מהירות הורדה והעלאת קבצים. דרך הגדרות ניתן לדעת מהי כתובת ה-IP שלכם ובהיסטוריה ניתן לראות את רשימת הבדיקות שערכתם דרך האפליקציה.

בזק משתמשת באפליקציה זו לקדם אפליקציה נוספת שלה - Bphone. לאחר התקנה קצרה תוכלו להוציא ולקבל שיחות בזק מהמספר הביתי בכל מקום בו תמצאו WIFI. דרך יפה למקסם אפליקציה חינמית על ידי קידום שירות נוסף של החברה.

iPAD

במקום הראשון בחנות - Empire Story (מקום 8 באייפון) מסדרת אפליקציות המשלבות בניית עולם ורכישת מוצרים וירטואלים כמו Farm Story ו-City Story מבית TeamLava. המטרה כאן היא לבנות אימפריה רומית משגשגת יחד עם החברים מהפייסבוק, המבוססת על דימיונו הפורה של השחקן.

לכל אוהבי FarmVille - עכשיו יש לכם הזדמנות לבנות מקדשים רומים ולבחור בין 60 מבנים עתיקים. הגרפיקה מרשימה.

במקום השביעי Convert Units Free HD. אפליקציה קצת משעממת אך שימושית, המאפשרת המרה של כל יחידה לכל סוג אחר של יחידה. מיליגרם לפאונדים, אונקיה לקילוגרמים ועוד. לא מאוד מקורי - אבל בהחלט שימושי.

אתם מוזמנים להמליץ ולעדכן על אפליקציות שאהבתם. בשבוע הבא - סקירה נוספת.

OnTheMob היא חברת שיווק במדיה הסלולרית המספקת שירותי פיתוח אפליקציות, רכש מדיה, בנייה, ליווי ויישום של אסטרטגיית סלולר.

info@onthemob.com