גזית גלוב פותחת את קניון G צמרת בצפון תל אביב: יהיה פתוח גם בשבתות

יוקרה נגישה, זהו הקונספט של קניון הבוטיק G צמרת, של גזית גלוב ישראל, בניהולו של רונן אשכנזי, שייפתח בתחילת דצמבר בשכונת המגדלים פארק צמרת בתל אביב. בבניית הקניון הושקעו 130 מיליון שקל - והוא יהיה פתוח בשבתות. הקניון, בשטח של 10,000 מ"ר, מתוכם 2,500 מ"ר משרדים והשאר למסחר, יכלול 50 בתי עסק, מתוכם שישה שפותחים בקניון את סניפם הראשון בישראל.

עם השוכרים של שטחי המסחר נמנים מסעדת רביבה וסיליה, מסעדת קימל של השף שאול בן אדרת, האטליז היפואי "הבשרים של זלמן", חנות בוטיק של רשת "דרך היין", חנות ראשונה של המעצבת איה עזריאלנט, חנות ראשונה למותג האיטלקי Trussardi, חנות הדגל של ALESSI בזיכיונה של טולמנס, חנות ראשונה בארץ של המותג האיטלקי Coccinelle, רשת SACK'S, סופר פארם, מגה, עדן טבע מרקט, בנק הפועלים ובנק לאומי.

דמי השכירות נעים בין 80 ל-120 דולר למ"ר לחודש לשטחי המסחר ו-35-50 דולר למ"ר לחודש לשטחי המשרדים, ולפי שער של 4 שקלים לדולר. שטחי המשרדים, שממוקמים מעל הקניון, יאוכלסו על-ידי גזית גלוב עצמה ובנק הפועלים, לצד שטח שנמצא כעת במו"מ לאכלוס.

לדברי אשכנזי, צפי ההכנסות מהקניון עומד על כ-20 מיליון שקל לשנה. הקניון תוכנן בידי האדריכל רמי וימר, בעוד שעל עיצוב הפנים היתה אחראית דניאלה ראובני ובעיצוב החזיתות השתתף האדריכל גידי בר אוריין.

תמהיל העסקים בקניון פונה לשלוש קבוצות עיקריות של קהל יעד: שכונת פארק צמרת על 12 המגדלים שבה, הרדיוס של הצפון הישן של ת"א, ואזור התעסוקה במתחם בורסת היהלומים בר"ג.

תמהיל החנויות הורכב כך שיתכתב עם הקונספט של Affordable Luxury, כלומר, מוצרים במחירים נגישים וקנייה שתסתכם בכ-2,000 שקל. התמהיל מחולק לארבעה סוגים: צורכי היומיום לתושבי האזור, חנויות בוטיק אופנה ייחודיות, בילוי ו"הפרלמנט של צפון ת"א" ומקום מפגש עסקי.

בקניון 300 מקומות חנייה, חלקם בחוץ וחלקם בתוך הקניון, והם יהיו מוצעים בתשלום כשהשעתיים הראשונות יהיו בחינם. יתכן שבהמשך ייחתמו הסדרים עם בעלי חנויות על חנייה חינם תמורת רכישה בסכום מסוים בחנות.