המונה דופק: אפליקציה ישראלית תאפשר לבחור את נהג המונית

אפליקציית Get-Taxi תאפשר למשתמשים לאתר את המונית הקרובה ביותר למקום שבו הם נמצאים או לבחור מונית הנמצאת באזור אחר ■ נהגי המוניות ישלמו, למשתמשים יינתן בחינם

נסיעה במוניות עלולה להיות חוויה לא נעימה כלל. ייתכן נהג שמדבר יותר מדי על פוליטיקה, ייתכן אחר שמעשן תוך כדי נהיגה על אף שאסור. אפליקציה ישראלית חדשה מנסה לשפר את חוויית הנסיעה במוניות ומאפשרת להזמין מונית, לבחור את הנהג, לדעת באיזה רכב יגיע ועד כמה הרכב נקי.

אפליקציית Get-Taxi, שעתידה להיות זמינה בתחילת ינואר במסגרת פיילוט, תאפשר למשתמשים לאתר את המונית הקרובה ביותר למקום שבו הם נמצאים או לבחור מונית הנמצאת באזור אחר.

חברת Get-Taxi הוקמה בחודש יולי השנה והיא מעסיקה 5 עובדים בישראל ועוד 10 בסן פרנסיסקו. בחברה הושקעו עד היום 1.5 מיליון דולר על-ידי משקיעים פרטיים ו-5 מיליון דולר נוספים הובטחו על-ידי המשקיעים ויוקצו לצורך שיווק האפליקציה.

החברה מתכננת להשיק את התוכנה בשנה הבאה גם בלונדון ובמוסקבה, ובשנתיים הקרובות בשש ערים נוספות בעולם. Get-Taxi תגבה כסף מנהגי המוניות עבור השירות, כשלמשתמשים הוא יינתן בחינם.

"החברה הוקמה כדי לשפר במידה משמעותית את חוויית השימוש בשירות המוניות והתאמתה לימינו", אומר מנכ"ל Get-Taxi, דוד גלטמן. "גרסת הבטא שאנחנו עובדים עליה עכשיו מתאימה לחלק מהמכשירים של נוקיה וגם לבלקברי ולאפל. מכיוון שהאנדרואיד של גוגל עדיין לא נפוץ בישראל, הרשינו לעצמנו לדחות את הגרסה שלו לשלב מאוחר יותר".