יועצו של דרהי נשכר לייעץ לעיתון הצרפתי "לה מונד"

"לה מונד" נמצא בבעלותו של גזווייה ניאל, אחד מאנשי העסקים הבולטים בצרפת בתחום התקשורת, והוא מתחרה של פטריק דרהי, שבבעלותו חברת הכבלים נומריקבל

מיכאל (בוקובזה) גולן, יועצו לשעבר של בעל השליטה ב-HOT ובמירס, פטריק דרהי, נשכר על-ידי גזווייה ניאל ((xavie niel טייקון התקשורת הצרפתי, לטובת גיבוש תוכנית הבראה לעיתון הצרפתי "לה מונד". ניאל הוא אחד מאנשי העסקים הבולטים בצרפת בתחום התקשורת, והוא מתחרה של פטריק דרהי, שבבעלותו חברת הכבלים נומריקבל.

בבעלותו של ניאל נמצאת חברת התקשורת FREE , שמספקת שירותי אינטרנט בפס רחב, דאטה, תוכן וטלפוניה. לאחרונה אף זכתה החברה במכרז התדרים שהוציאה רשות התקשורת הצרפתית.

גולן כיהן בעבר כמנכ"ל FREE, והוא מנהל קשר מקצועי הדוק עם ניאל, אף על פי שהוא מתגורר כעת בארץ. לאחרונה רכש ניאל את "לה מונד", העיתון החשוב בצרפת ובין העיתונים החשובים בעולם, יחד עם שני משקיעים נוספים - היו"ר של בנק ההשקעות LAZARD, מתיו פיגאס, ופייר ברז'ה, שותפו לחיים ולעסקים של המעצב הנודע איב סן לורן, שנפטר לפני כשנתיים.

העיתון "לה מונד" סובל מהפסדים כבדים ונדרשה לו תוכנית הבראה רחבה על מנת לצמצם את הפסדיו. בעיתונות הצרפתית דווח על הפסדים של כ- 20 מיליון אירו לעיתון במחזור של 400 מיליון בשנה.

גולן עבד עד לפני כחודש כיועץ מיוחד למנכ"ל מטעמו של דרהי. הוא ליווה את דרהי מראשית כניסתו ל-HOT וייעץ לו בגיבוש תוכנית אסטרטגית לחברה, וכן ברכישת חברת מירס.