לראשונה: ראוטר נייד לגלישה סלולרית בחו"ל

המכשיר של חברת Webbing מאפשר גלישה מהסלולרי ומהמחשב בתעריפים נמוכים מאלה של חברות הסלולר

גלישה סלולרית בחו"ל הייתה ועדיין תענוג לא זול בעת שהות מעבר לים. חברת Webbing (לשעבר טלרום) הנמצאת בבעלות נטוויז'ן, מציעה כבר כשנה השכרת מודמים סלולריים לחו"ל במחירים זולים משמעותית לעומת אלו שמציעות המפעילות הסלולריות בישראל. החברה תשיק החל ממחר (ב') פתרון חדש לטסים מעבר לים - נתב (ראוטר) סלולרי המאפשר לחבר עד 5 מכשירים במקביל לגלישה באינטרנט. כך שהמשתמש יכול לגלוש באינטרנט הסלולרי דרך המחשב ותוך כדי כך לגלוש בטאבלט ובטלפון הסלולרי. החיבור עצמו מתרחש דרך רשת אלחוטית שהנתב יוצר בסביבה שלו.

השירות בשם Webbing Spot כולל נתב סלולרי של חברת ZTE המגיע בגודל של טלפון קטן. בניגוד לפתרון הקודם של החברה - Webbing Stick המציע מודם סלולרי המתחבר לכניסת ה-USB של המחשב, את ה-Spot לא חייבים לחבר לשום מוצר והוא פועל בעזרת סוללה פנימית (ניתן גם לחבר למחשב הנייד שנגמרת האנרגיה).

Webbing הפכה גם למשווקת של חבילות הגלישה של פרטנר ופלאפון בארץ, כאשר היא מציעה חבילות בנפח של 5 ג'יגה ללא התחייבות ב-70 שקל וללא הגבלה ב-130 שקל. המחירים האלו מותנים ברכישה של הנתב הסלולרי שלה במחיר של 900 שקל. כאשר הנתב פתוח לכל מפעילה סלולרית. רכישת הנתב מספקת ללקוח הנחה קבועה של 33% בשכירות כרטיס SIM לחו"ל ב-Webbing.

החיסרון: הבעיה היחידה בפתרון של Webbing, שהלקוח חייב לשלם עבור כל יום שכירות, גם אם הוא נוסע לחודש והוא רוצה את הגלישה רק לחצי מהזמן.

כמה זה עולה? 45-90 שקל ליום, כולל חבילה של 300 מגה ליום. לשם השוואה, חבילת גלישה של 50 מגה עולה בסלקום 415 שקל ובאורנג' 420 שקל, 30 מגה בפלאפון עולה 320 שקל.