פסגות מציגה: 10 המניות החמות ביותר לשנת 2011

כלכלני פסגות בחרו בקו שמרני משהו: 7 מניות מעו"ף ו-3 מניות ממדד ת"א 75 ■ הסקטורים החזקים: אנרגיה, דשנים, נדל"ן, תקשורת ובנקים

רגע לפני סיכום שנת 2010, שהייתה שנה טובה לשוק ההון הישראלי, מציג היום (ב') בית ההשקעות פסגות את רשימת 10 המניות המומלצות שלו ל2011.

בפסגות מסבירים כי לאחר מגמת העליות שאפיינה בסופו של דבר את 2010, ישנה חשיבות רבה בבחירת המניות שיהוו את מרכז הכובד של הפורטפוליו בכניסה ל-2011. הקריטריון המרכזי שהנחה את כלכלני פסגות בבחירת המניות נעוץ בשילוב בין הצפי לביצועי החברות ב-2011 ובין הדיסקאונט בו נסחרות החברות לעומת מחירי היעד.

להלן 10 ה"כוכבות", אשר כולן מקבלות המלצת "קנייה", למעט נייס עם המלצת "תשואת יתר":

1. כיל מומלצת במחיר יעד של 67.5 שקל למניה. בפסגות מסבירים כי עליית מחירי הסחורות החקלאיות ותרומתה לביקוש לדשנים כמו גם המגמה החיובית החזקה במגזר המוצרים התעשייתיים צפויים להמשיך ולתרום לשיפור משמעותי בתוצאות 2011.

2. החברה לישראל מומלצת במחיר יעד של 5,735 שקל למניה, כאשר דיסקאונט סחיר גבוה של 25% אינו מוצדק, על פי פסגות, לאור השיפור המשמעותי בחברות הבנות.

3. בזק מקבלת המלצה במחיר יעד של 11.2 שקל למניה. בפסגות בחרו להעדיף לחיוב את המשך ההתייעלות בחברה והזדמנויות משמעותיות על פני סיכוני הרגולציה והתחרות.

4. בנק הפועלים מקבל מחיר יעד של 24 שקל למניה, כאשר בפסגות מעריכים כי הבנק יציג בשנת 2011 שנה נוספת של שיפור בתשואה להון לצד חזרה לחלוקת דיבידנד המשקפת תשואת דיבידנד של 5%.

5. נייס , במחיר יעד של 37.6 דולר למניה, מציעה למשקיעים בה מומנטום עסקי חזק הנשען על ביקושים גוברים, צמיחה מהירה בהכנסות, ברווח ובצבר ואופטימיות כלפי העתיד.

6. פז עם מחיר יעד של 742 שקל למניה מציעה שיפור במרווחי מכירת הדלקים, המשך צמיחה מהירה בתוצאות הפעילות הקמעונאית, שיפור דרמטי בתוצאות מגזר הזיקוק החל משנת 2012 ואיתנות פיננסית אשר עשויה לתמוך בהשקעות עתידיות.

7. בז"ן מומלצת במחיר יעד של 2.98 שקל למניה. בפסגות מעריכים כי קיימים אירועים הצפויים להוביל לשיפור דרמטי בתוצאות החברה במהלך השנתיים הקרובות ומתומחרים חלקית במחיר המניה.

8. אמות - שיפור משמעותי ב-NOI וב-FFO בשנת 2011 הנובע מרכישות ומנכסים קיימים לצד המגמה החיובית בשוק הנדל"ן המניב בישראל מעניקים למניה מחיר יעד של 11.9 שקל.

9. מבני תעשיה - מחיר יעד של 9.1 שקל על בסיס צפי לעלייה מתונה ב-NOI, שערוכי נדל"ן חיוביים בישראל ובחו"ל ותנופה בפעילותה של חברת הבת מירלנד.

10. אלקטרה - אחרונה חביבה ברשימה עם מחיר יעד של 483 שקל למניה, ברקע צבר הזמנות גבוה במגזר הפרויקטים וצמיחה סולידית במגזר השירותים לצד התפתחויות חיוביות אפשריות נוספות.

***אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"