מיליון שקל בייבי: ארז טל ועלמה ז"ק: פרזנטורים של בנק הפועלים

טל יקבל כמיליון שקל לשנה וז"ק כ-600 אלף שקל * מאז שיאיר לפיד עזב את התפקיד לפני כשנתיים לא היה לבנק פרזנטור מוביל

בנק הפועלים דיווח הבוקר (ד') שכוכבי הטלוויזיה ארז טל ועלמה ז"ק יובילו את הקמפיינים הפרסומיים של הבנק. השניים יהיו חלק מהאסטרטגיה התקשורתית החדשה שהוא ישיק בחודשים הקרובים.

טל צפוי לקבל עבור הקמפיין כמיליון שקל בשנה והוא גם חתם על בלעדיות בתחום הקמפיינים הפרסומיים עם הבנק. ז"ק, שמפרסמת גם גופים אחרים במשק, תקבל על-פי הערכות 600 אלף שקל. החוזים נחתמו לשנה עם אופציה לשנה נוספת. גורמים בבנק אמרו כי מדובר בדמויות שנמצאות בקונצנזוס וכי לציבור יהיה קל להתחבר למסרים שהם יעבירו בקמפיינים.

את הבנק הוביל בשנים הקודמות איש התקשורת יאיר לפיד והבנק גם נעזר בסלב'ס אחרים (כמו למשל כוכב "הישרדות" נתן בשבקין) לצורך מהלכים נקודתיים. לפיד סיים את ההתקשרות שלו עם הבנק בתחילת 2008 לאחר שעבר להגיש את "אולפן שישי" בערוץ 2. על-פי פרסומים בעבר הרוויח לפיד בכל שנה עבור הופעתו בקמפיינים סכום של 220 אלף דולר ובסך הכל הוא שימש כפרזנטור במשך 4 שנים. לשם השוואה, גדי סוקניק ששימש בעבר כפרזנטור של בנק לאומי (הקמפיין עם הצב) קיבל 2 מיליון שקל עבור שלוש שנים.

מערך הפרסום של קבוצת בנק הפועלים מורכב ממשרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגיתם BBDO. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום בשנה האחרונה פרסם הבנק בהיקף של 28 מיליון דולר במחירי מחירון.

מהבנק נמסר כי "הבחירה בארז טל ועלמה ז"ק הייתה מאוד טבעית עבורנו, ולא רק בגלל שמדובר בשניים מהכוכבים הגדולים בארץ שפונים לקהלים רחבים. היה חשוב לנו לבחור מובילי קמפיין שיתאימו לערכים שחשובים לנו: מובילות, ישראליות ובעיקר - חום אנושי. ושמחנו למצוא את ארז ועלמה, שכל אחד מהם בפני עצמו משדר את הערכים הללו ואנחנו מאמינים שהחיבור שלהם ייצר לבנק שפה ייחודית ומרתקת, שתהנה משילוב ייחודי של הומור ואינטליגנציה".

טל התחיל דרכו בגלי צה"ל ובערוץ 2 הניסיוני. במקביל לתפקידים רבים על המסך הוא גם פיתח ומכר לחו"ל פורמטים טלוויזיוניים. בשנה האחרונה הוא הנחה שלוש תוכניות שהובילו את טבלאות הרייטינג - "האח הגדול", "אל תפיל את המיליון" ו"מועדון לילה".

ז"ק מוכרת בעיקר בזכות השתתפותה בקאסט של "ארץ נהדרת". מלבד זאת היא משחקת גם בסדרות דרמה כמו "עד החתונה", "בטיפול" ו"פלפלים צהובים".