אלווריון צפויה לבצע גל פיטורים בשבועות הקרובים

בגל הפיטורים האחרון בתחילת 2010 פוטרו כ-170 עובדים מהחברה ■ מספר העובדים שיפוטרו טרם התברר סופית

בשנים האחרונות פוטרו מאות עובדים מחברת אלווריון , מתוכם כ-170 איש (כ-20% מכלל העובדים) בגל הפיטורים האחרון בתחילת 2010. אבל גם ההתייעלות הזאת לא הספיקה, וכעת ל"גלובס" נודע כי אלווריון צפויה לפטר עוד עובדים כבר בשבועות הקרובים. מספר העובדים שיפוטרו טרם התברר סופית.

ברבעון השלישי של השנה אלווריון דיווחה על הכנסות של 54 מיליון דולר, ועל הפסד נקי בגובה 6.1 מיליון דולר (5.4 מיליון דולר על בסיס Non=GAAP). משלוחי ה-WiMAX, אינדיקציה להכנסות העתידיות, צמחו ב-9.1% ל-63 מיליון דולר. תזרים המזומנים מפעילות היה חיובי, ואלווריון ייצרה ברבעון 2.2 מיליון דולר. בקופת החברה היו בסיום הרבעון 93 מיליון דולר.

ברבעונים האחרונים, אלווריון לא מספקת תחזיות רבעוניות, אך הצפי בשוק הוא להכנסות של 55.5 מיליון דולר והפסד של 3.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי.

החברה, בניהולו של ערן גורב, מספקת פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב ומתמקדת בטכנולוגיית ה-WiMAX. החברה נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב לפי שווי שוק של 163 מיליון דולר.

גורב דיבר לפני מספר חודשים בכנס והתייחס לגל הפיטורים הקודם. "אלווריון כבר הרבה שנים לא מייצרת מזומנים ורווחיות. זו חובתי כמנכ"ל להביא את החברה למצב של צמיחה ורווחיות", אמר. "זאת לא הייתה השאיפה שלי כשנכנסתי לתפקיד. אבל קיבלתי החלטה, כי ראיתי שחייבים לחזק את דו"ח הרווח והפסד ולהשקיע במנועי צמיחה עתידיים".

מהחברה לא נמסרה כל תגובה.