עומדים בציפיות: וולס פרגו וגולדמן זאקס עמדו בתחזיות

בגולדמן הציגו רווח רבעוני של 3.79 דולר למניה לעומת צפי מוקדם של 3.76 - אך המניה יורדת במסחר המוקדם ■ וולס פארגו קלעה לתחזיות בדיוק - ורשמה ירידה של 6.4% בהכנסות

עונת הדו"חות בוול סטריט נמשכת: היום, טרם פתיחת המסחר בניו יורק, הגיע תורן של שתיים מענקיות הפיננסים גולדמן זאקס ו-וולס פארגו לפרסם את תוצאותיהן הכספיות לרבעון האחרון של שנת 2010.

גולדמן זאקס הצליחה לעקוף רק במעט את תחזיות האנליסטים ולהציג רווח של 3.79 דולר למניה ברבעון האחרון של השנה - זאת לעומת קונצנזוס תחזיות האנליסטים שעמד על 3.76 דולר רווח רבעוני למניה. התוצאות משקפות הכנסות בהיקף של 8.64 מיליארד דולר לבנק ורווח של 2.39 מיליארד דולר ברבעון האמור. מדובר בירידה של כ-11% בהכנסות הקבוצה. למרות העמידה בציפיות, מגיבה מניית הבנק בירידות שערים במסגרת המסחר המוקדם בוול סטריט, לפחות בדקות הראשונות שלאחר פירסום התוצאות.

וולס פארגו, מנגד, קלעה באופן מדוייק לתחזיות האנליסטים כשהציגה רווח של 61 סנט למניה ברבעון. מדובר בעליה יפה מאוד בשורת הרווח למניה ביחס ל-8 סנט בלבד שהעניקה המניה למחזיקיה בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת על אף שהכנסות הבנק רשמו ירידה של 6.4% ביחס לאותה התקופה - והסתכמו ב-21.5 מיליארד דולר. הרווח זינק ב-21%.