פנאגאיה תקים מגדל של 43 קומות בפארק צמרת

‎‎סכום העסקה, 135 מיליון שקל, גוזר מחיר של 823 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור‏

‎‎ברק רוזן ואסי טוכמאייר כובשים עוד פיסה מפארק צמרת בתל אביב: חברת הנדל"ן פאנגאיה מקבוצת קנדה ישראל שבשליטת השניים מדווחת היום (ג') כי רכשה מגרש בשטח של 4 דונם להקמת מגדל בן 43 קומות בעבור סכום כולל של 135 מיליון שקל. זהו הפרויקט השלישי שמקימה הקבוצה במתחם.

יצוין כי חלק קטן מהמגרש (8%) נרכש כבר לפני מספר שנים בתהליך של פירוק שיתוף בין בעלי הקרקע, וכעת נרכשו 92% מהמגרש בעבור 123 מיליון שקל.

המגדל יכלול 164 יחידות דיור, כך שהעסקה גוזרת מחיר של 823 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור, מחיר שנחשב אטרקטיבי לתל אביב; את המגרש להקמת מגדל הגימנסיה ברחוב רמז בתל אביב רכשה ב-2010 קבוצה שארגנו קנדה ישראל ואקרו נדל"ן במחיר שיא של 2.8 מיליון שקל ליחידת קרקע.

בניגוד לפרויקטים אחרים של החברה, שהוקמו בשיטת קבוצות הרכישה, את המגדל השלישי במתחם פארק צמרת, שייקרא ‏W Prime‏, תקים החברה כיזמית. במקום יוקמו דירות יוקרה בנות 3, 4 ו-5 חדרים, וכן דופלקסים, מיני-פנטהאוזים וטריפלקסים, במחירים של 25-30 אלף שקל למ"ר. בקנדה ישראל מעריכים שהיקף המכירות הכולל יגיע ל-700 מיליון שקל, או כ-4.3 מיליון שקל לדירה בממוצע.

עם השלמת העסקה, הופכת החברה לאחת הדומיננטיות במתחם, עם 455 יחידות דיור בסך הכול במגדלים ‏W Tower‏, שאוכלס זה לא מכבר, ‏W Boutique‏, ו-‏W Prime‏. ‏‎‎‏