מלם-תים רוכשת 50% מאלטל של קוליץ ב-35 מ' ש'

חברת שירותי המחשוב מלם-תים, שבשליטת שלמה אייזנברג, מתכוונת להרחיב את פעילות ההדרכה בשוק הביטחוני. החברה הודיעה על רכישת 50% מחברת אלטל טכנולוגיסטיקה שבשליטת אלול תמארינד, בתמורה ל-35 מיליון שקל במזומן. קודם חתימת מזכר ההבנות חילקה אלטל דיבידנד של 7 מיליון שקל מעודפים צבורים.

אלטל עוסקת בניהול פרויקטים טכנולוגיים ולוגיסטיים, בעיקר בשוק הביטחוני בישראל. העסקה תספק למלם-תים יכולות בפרויקטים טכנולוגיים ולוגיסטיים, עם דגש על הדרכה במגוון נושאים בתחום הביטחוני בישראל.

עבור אלול תמארינד, שמספקת שירותים בתחומי הייעוץ, יישום טכנולוגי וחקלאות, ומנוהלת על-ידי אבנר רז, מדובר בהתפתחות חיובית. החברה, שבשליטת קבוצת אלול של דוד קוליץ, נסחרת כיום לפי 56 מיליון שקל בלבד, ומנייתה טיפסה במשך היום בכ-6%.

אלטל אחראית כמעט על כל פעילות השירותים והפרויקטים באלול תמארינד, והיא סיימה את מחצית השנה הראשונה של 2010 עם הכנסות של 50 מיליון שקל, רווחיות גולמית של כ-22% מההכנסות ורווח נקי של 3.3 מיליון שקל.

העסקה נבנתה כך שלשתי החברות - מלם-תים ואלול - תהיה יכולת להשפיע על הפעילות ועל האסטרטגיה של אלטל. לפני כחודשיים פרסמה אלול תשקיף מדף שבמסגרתו היא טוענת כי לאלטל ישנן הזדמנויות להתרחב בעקבות המעבר של פעילויות הקשורות למשרד הביטחון לשירותים חיצוניים. כמו כן נבחרה אלטל כקבלנית משנה במכרז של משרד הביטחון בעיר הבה"דים בנגב, מה שבוודאי מהווה תמריץ להשקעה שמבצעת מלם-תים כעת.