עכשיו גם ללקוחות בנק אגוד יונפקו כרטיסים של ישראכרט

אגוד וקבוצת ישראכרט חתמו על הסכם אסטרטגי להנפקה משותפת של כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס ■ עד כה פעל הבנק רק עם כאל והנפיק כרטיסי ויזה ודיינרס

בנק אגוד וקבוצת ישראכרט חתמו על הסכם להנפקה משותפת של כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס ללקוחות הבנק. עד כה פעל הבנק בשיתוף פעולה עם חברת כאל בלבד והנפיק ללקוחותיו את כרטיסי ויזה ודיינרס.

במסגרת יישום התוכנית האסטרטגית של הבנק להרחבת תשתית הפעילות הקמעונאית, מוביל אגוד מהלכים רציפים לגיוס לקוחות חדשים. ההסכם עם קבוצת ישראכרט מהווה עבור הבנק נדבך נוסף בהרחבת סל המוצרים ללקוח.

חיים פרייליכמן, מנכ"ל בנק אגוד: "בנק אגוד מוביל בשנים האחרונות שורה של מהלכים אסטרטגיים להרחבת התשתית הקמעונאית. במסגרת זו אנו מעבים ומשפרים את פריסת הסניפים, שידרגנו את תשתית ערוצי הבנקאות הישירה, הגדלנו משמעותית את חלקנו בתחום המשכנתאות והשקנו מוצרים ייחודיים ובהם "חשבון הפוך" -שהפך את חוקי הבנקאות ומעניק ללקוחות הטבות בלעדיות בתחומי העמלות והריבית על העו"ש.

ההסכם החדש עם קבוצת ישראכרט משפר את כושר התחרות של הבנק ומרחיב את מגוון המוצרים שאנו מעניקים ללקוחותינו - ותיקים וחדשים גם יחד".

דב קוטלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט: "קבוצת ישראכרט מציעה לצרכן הישראלי מגוון מוצרים רחב. השקעה בשיתופי פעולה עם גופים כלכליים במשק הינה אחת מאבני היסוד של פעילותנו ואנו מחוייבים להמשיך ולפעול על פי אסטרטגיה זו. שיתוף הפעולה עם בנק אגוד יאפשר לנו להציע גם ללקוחות הבנק את היצע הכרטיסים המתקדם של קבוצת ישראכרט."

בנק אגוד הנו הבנק השישי בגודלו במערכת הבנקאית בישראל, והוא מספק שירותי בנקאות מלאים ללקוחות פרטיים ועסקיים. לאגוד 34 סניפים ושני מרכזי "אגוד פרימיום" המעניקים שירותי בנקאות פרטית.