פטריק דרהי רכש מניות הוט של פישמן ב-328 מיליון שקל

(עדכון) - שינויים בצמרת הוט: מנכ"לית 012 סמייל, סטלה הנדלר, תמונה ליו"ר הוט ומירס ■ הנדלר אמורה להחליף את היו"ר הנוכחי דקסטר גואי, שהוא יד ימינו של פטריק דרהי

סטלה הנדלר, מנכ"לית 012 סמייל, צפויה להתמנות לתפקיד יו"ר דירקטוריון הוט ומירס, שבבעלות איש העסקים פטריק דרהי.

הנדלר אמורה להחליף את היו"ר הנוכחי דקסטר גואי, יד ימינו של דרהי, שנאלץ לבלות בארץ די הרבה בשל ההתעסקות בשתי החברות, וזאת במקביל לטיפול בעסקיו הנוספים של דרהי באירופה.

כפי שנחשף ב"גלובס", דרהי חיפש גורם מקומי שייצג אותו בארץ בכל ההיבטים, כולל ברגולציה. המינוי של הנדלר נראה טבעי מבחינה זו, בשל ניסיונה הרב בתחום התקשורת וברגולציה, ובשל העובדה שהיא כבר ביצעה בפועל מספר מיזוגים מהסוג שמתוכנן בין הוט ומירס.

כזכור, השבוע נודע כי במקומה של הנדלר ב-012 סמייל ימונה עופר פרי, מנכ"ל הטוטו כיום. הנדלר הודיעה על כוונתה לפרוש מהתפקיד בעקבות העברת השליטה בחברה לפרטנר.

"גלובס" חשף לאחרונה את כוונתה של הנדלר לסיים את תפקידה על רקע רצונה להתקדם ולעשות דברים חדשים אחרי שנים רבות בסמייל, הן כמנכ"לית והן בתפקידים בכירים קודמים.

בתוך כך, הוט דיווחה היום (ד') לבורסה כי בעל השליטה פטריק דרהי רכש מניות החברה מאליעזר פישמן בהיקף של כ-328 מיליון שקל. כעת מחזיק דרהי ב-51.68% ממניות הוט, ואילו פישמן ירד להחזקה של כ-3.6%.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".