כחלון לפרטנר: יישמו באופן מיידי את פתיחת כרטיסי ה-SIM

בעקבות תלונות, משרד התקשורת הורה לפרטנר ליישם "ככתבה וכלשונה" ובאופן מיידי את ההוראה שלו לפתיחת כרטיסי SIM של רשתות סלולר אחרות - במסגרת הגברת התחרות

משרד התקשורת מחייב את חברת פרטנר ליישם, "ככתבה וכלשונה" ובאופן מיידי, את ההוראה שלו לפתיחת כרטיסי SIM של רשתות סלולר אחרות. משרד התקשורת בראשות השר משה כחלון מדווח היום (ד') כי הגיעו תלונות מהציבור על כך שפרטנר אינה עומדת בדרישת המשרד, וכי וישנם עיכובים בפתיחת מכשירי לקוחותיה ל-SIM של חברה אחרת.

עקב התלונות ביצע אגף פיקוח והאכיפה שבמשרד התקשורת פיקוח מול נציגי חברת פרטנר בנושא. המשרד דרש מפרטנר לקיים את הוראת החוק ולהשלים את הפעילות הנדרשת - קרי, לספק קודי פתיחה לכרטיסי ה-SIM עד סוף החודש.

נציגי חברת פרטנר דיווחו כי הם החלו בטיפול לשיפור המצב הקיים, על מנת לספק מענה הולם בזמן סביר.

בנוסף, פרטנר נדרשה להמשיך את פעילות הריענון וההדרכה לעובדים בשירות הלקוחות שלה, ולאפשר ללקוח מעבר חופשי ונוח בין החברות. בהמשך לביקורת שנערכה בימים האחרונים בפרטנר, משרד התקשורת יערוך במהלך חודש אפריל בדיקה נוספת, ויבחן את עמידתה ביעדים שהגדיר לה.

ההוראה של משרד התקשורת בעניין כרטיסי ה-SIM היא חלק מפעולותיו של השר כחלון להרחיב את התחרות בשוק הסלולר. ההוראה, שנכנסה כסעיף בחוק ההסדרים ב-1 בינואר, מחייבת את החברות הסלולריות לפתוח ללא תשלום את כרטיס ה-SIM בכל מכשיר סלולר שנמכר על-ידן ולפתוח את הנעילה לשימוש ברשת אחרת.

לדברי משרד התקשורת, המהלך יאפשר לכל לקוח לעבור מחברה סלולרית אחת לאחרת, מבלי שיהיה תלוי בחברה אותה הוא מבקש לעזוב.