פסגות: לא צופים שינויים מהותיים במדדי המניות ביוני

בפסגות לא צופים שינויים אקוטיים במדדים, לקראת עדכונם ב-15.6.2011 ■ לא צופים שינויים כלל במעו"ף ובת"א בנקים ■ נכסים ובנין עשויה להיכנס לת"א נדל"ן 15, במקום אפריקה נכסים

בית ההשקעות החשוב בישראל פסגות, לא צופה שינויים אקוטיים במדדים המרכזיים בבורסה בת"א. זאת במסגרת תחזית שפרסם היום (א') לגבי עדכון מדדי המניות, אשר יתבצע ב-15.6.2011 בתחילת המסחר.

כלכלני פסגות מעריכים כי לא צפויים שינויים במניות מדד המעו"ף ובמדד ת"א בנקים. במדד ת"א נדל"ן 15 מציינים בפסגות את מניית נכסים ובנין , המדורגת בפער של 7.4% מכניסה למקום העשירי ברשימה, במקום מניית אפריקה נכסים .

בכל הקשור למדד ת"א 75, מעריכים בפסגות כי אלוט תקשורת צפויה להיכנס למדד, בעוד מנית קרדן אנרגיה צפויה לצאת ממנו. גם מניות דלק אנרגיה ואלרוב נדל"ן עלולות לצאת מהמדד עקב אחזקות ציבור נמוכות.

במדד היתר 50, מציינים פסגות את מניית דמרי , שעלולה לצאת מהמדד ומאגר המניות עקב אחזקות ציבור נמוכות. בנוסף, צופים בפסגות כי מניות דלק נדלן , אמפל אמריקן , ביוליין ופלרם ייצאו מהמדד גם כן עקב דירוג נמוך. פסגות צופים כי צים תיכנס למדד עקב הגדלת אחזקות הציבור במניה, כמו גם חילן טק, ומניית קרדן ישראל שיוצאת ממדד 75.