לאחר החלפת ההנהלה: פילת רשמה רווח נקי של 519 א' ש'

מכירות החברה ברבעון הראשון של 2011 עמדו על 11.96 מיליון שקל ■ גדי לוטן: "פילת משקיעה בפיתוח מוצרים חדשים ובמיזוגים ורכישות ואני משוכנע שמגמת הרווחיות תימשך"

חברת פילת טכנולוג'יס דיווחה היום (ה') על רווח נקי של 519 אלף שקל ברבעון הראשון של 2011 לעומת 292 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח נובע בעיקר מגידול בהכנסות המימון בתקופה המדוברת, ומקיטון בהוצאות המסים.

מכירות החברה ברבעון המדובר עמדו על 11.96 מיליון שקל, גידול של כ-319 אלפי שקל לעומת המכירות ברבעון המקביל. "הגידול נובע בעיקרו מהגדלת הפעילות של החברה בתקופה הנוכחית בפעילות המקומית ומנגד קיטון בהכנסות חברות הבנות בחו"ל", נכתב בדוח הרשמי של החברה.

"דוחות הרבעון הראשון משקפים את הרוח החדשה המנשבת בפילת", אמר גדי לוטן, מנכ"ל פילת טכנולוגיות. "רוח זו הביאה עמה לקוחות חדשים, תרמה לזכייה במכרזים ואף סייעה להעמקת הקשר עם הלקוחות הוותיקים. כבר היום פילת משקיעה בפיתוח מוצרים חדשים ובמיזוגים ורכישות ואני משוכנע שמגמת הרווחיות תימשך גם ברבעונים הבאים".

לפני פחות משנה נכנסה ההנהלה החדשה לחברה בראשות לוטן. בתקופה זו פילת טכנולוגיות נפתחה לשווקים חדשים, וביצעה צעדי התייעלות. אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה הוא תחום ה-HR-IT, היות וכל מוצריה בתחום הם פרי פיתוח של הסניפים בארה"ב ובריטניה, המשרתים תאגידים בינלאומיים גדולים כמו Federal reserve.

בהמשך לכך, לאחרונה רכשה פילת טכנולוגיות את פעילותה העסקית של חברת ITCOM, המתמחה בתחום ה-CRM וה-ERP והודיעה על הקמת חברה בת בתחום ה-IT. בימים אלה נמצאת החברה בהליך בדיקת נאותות לרכישת חברת צבירן סקרים.