זינוק של 86% בהכנסות ביג ברבעון הראשון של 2011

במקביל לאישור הדוחות אישר דירקטוריון החברה מדיניות חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-30 מיליון שקל בשנה

קבוצת ביג , המפעילה ומנהלת מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2011. החברה סיימה את הרבעון ברווח נקי של כ-30.1 מיליון שקל, לעומת-23 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 31%.

הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-85 מיליון שקל, לעומת 46 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-86%. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מאיחוד הפעילות בארה"ב אשר תרמה לגידול בהכנסות סך של 37 מיליון שקל ומהחלפה טבעית של שוכרים וחידוש חוזי שכירות בדמי שכירות גבוהים יותר.

בסעיף הרווח הגולמי רשמה ביג רווח ברבעון של כ-63.6 מיליון שקל, לעומת 40.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון בכ-87.6 מיליון שקל, זאת לעומת כ-36.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח נובע מגידול בהכנסות ומעליה בסעיף שווי הוגן של נדל"ן להשקעה.

במקביל לאישור הדוחות אישר דירקטוריון החברה מדיניות חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-30 מיליון שקל בשנה

איתן בר זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, מציין כי החברה ממשיכה באיתור הזדמנויות עסקיות בשוק האמריקני וזאת במסגרת יישום החלטה של החברה לבצע השקעה אסטרטגית בארה"ב תוך שימוש במקורות החברה וגיוס מקורות נוספים, בהיקפים גדולים.

ביג מרכזי קניות, הוקמה על ידי יהודה נפתלי, ועוסקת בהפעלת 15 מרכזים מסחריים בישראל וכן ברכישת זכויות במרכזי קניות בארה"ב. מרכזי הקניות של ביג הם בדרך כלל מרכזים מסחריים פתוחים חד קומתיים, המיועדים בעיקר לקניות, להבדיל מקניונים המיועדים לבילוי ולקניות. המרכזים ממוקמים, בדרך כלל, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשרים גישה נוחה וחניה חופשית לרווחת קהל המבקרים. המרכזים המסחריים של קבוצת ביג פועלים כיום בתפוסה מלאה.