מכרז הסלולר: גם גולן טלקום שוקלת לעתור לפסילת מירס

החברה ביקשה מבית המשפט את מסמכי העתירה, כדי לבחון את הטיעונים לפסילת תוצאות המכרז לבחירת מפעילות הסלולר החדשות

התחממות נוספת סביב מכרז הסלולר: ל"גלובס" נודע שגולן טלקום פנתה לבית המשפט וביקשה לקבל את עתירתה של חברת סלקט בדרישה לפסול את מירס מזכייה במכרז, בשל אי עמידה בתנאים. כפי שנחשף השבוע ב"גלובס", בגולן טלקום עוקבים בקפדנות אחר ההתפתחויות האחרונות בעקבות העתירה של סלקט ופרישתו של חזי בצלאל מהמכרז, והפנייה לבית המשפט היא שלב נוסף בהיערכות של החברה לכל התפתחות שעשויה להיווצר בשוק.

כזכור, סלקט תקשורת דורשת לפסול את מירס בשל בעיות שמצאה באופן שבו היא רשומה, שאינו עומד בתנאי משרד התקשורת.

באופן כללי, סלקט טוענת שהרישום של החברה פגום בשל האופן שבו רשומה השותפות הישראלית של מירס, שבה מחזיקים אמנון דיק וירון גזית ב-5%.

סכום לא הגיוני

גולן טלקום היא הקבוצה שהגיעה רביעית במכרז ולמעשה עצרה בשלבים המוקדמים שלו, לאחר שראתה שהמחירים מאמירים לרמה של יותר מחצי מיליארד שקל - סכום שנתפס בעיניה כלא הגיוני בעליל. החברה טענה לאורך כל הדרך שהיא תעקוב בקפדנות אחר מילוי תנאי המכרז על-ידי הזוכים, משום שצפתה כי המחירים שהוצעו בו אינם כלכליים.

מאז המכרז, חדלה קבוצת גולן טלקום מלעסוק בו, אך היא ממשיכה לעקוב אחר ההתרחשויות בשוק.

החברה מתעוררת

בעקבות ההודעה של חזי בצלאל על פרישה, והעתירה של סלקט לבית המשפט המחוזי בירושלים בדרישה לפסול את מירס, התעוררה החברה והחלה לבדוק האם יש יסוד כלשהו לעתירתה של סלקט.

ככל הנראה, בגולן התרשמו שיש יסוד לעתירה, ולכן ביקשה החברה לקבל את המסמכים בצורה מסודרת כדי שתוכל להחליט אם להצטרף לעתירה של סלקט. אורן מוסט, נשיא גולן טלקום, אמר בתגובה שהחברה "לומדת את הנושא", וסירב למסור פרטים מעבר לכך.