יחימוביץ': "ATP מראה שניתן להתעשר מגז אחרי ששינסקי"

ח"כ שלי יחימוביץ' מגיבה לראיון עם נשיא ATP שפורסם ב"גלובס": מוטב ליצחק תשובה, לנובל אנרג'י ולכל היתר להקשיב למנכ"ל ATP לילנד טייט"

ח"כ שלי יחימוביץ', המתמודדת על ראשות מפלגת העבודה, מגיבה היום (א') לראיון עם נשיא חברת הקידוחים ATP, שפורסם בסוף השבוע ב"גלובס", וטוענת כי כניסתה של ATP לשוק חיפושי הגז בישראל מוכיחה כי איומי חברות הגז בקמפיין שערכו נגד ועדת ששינסקי היו "ספין שקרי".

"כניסתה של חברת הקידוחים האמריקנית ATP לשוק חיפושי הגז דווקא אחרי חקיקת שישנסקי מעידה כי הקמפיין האגרסיבי של חברות הגז נגד העלאת שיעור המיסוי ואיומיהן כי הפקת הגז תיפסק, היו ספין שקרי וחסר שחר", מסרה יחימוביץ'.

נשיא ATP, לילנד טייט, אמר ל"גלובס" כי ישנו סיכוי לגלות בישראל מאגרי גז בכמות של פי 4 ממה שהתגלה עד כה. הוא גם התייחס לסוגיית המיסוי, ואמר כי המיסוי בישראל סביר, "גם אחרי ששינסקי".

"מתברר שבשוק הגז אפשר להתעשר גם אחרי ששינסקי", הוסיפה יחימוביץ'. "מוטב ליצחק תשובה, לנובל אנרג'י ולכל היתר להקשיב למנכ"ל החברה לילנד טייט האומר כי גם כעת התנאים שמעניקה ישראל למשקיעים הם טובים, וכי כמויות הגז האדירות שנמצאו כאן מצדיקות אף את הסיכון שבתגובת מדינות שיש להן קונפליקט עם ישראל".