לקוחות ישראכרט יוכלו לשלם בסלולר בסופר-פארם וארומה

ישראכרט מכריזה על כניסה לתחום התשלומים בסלולר ■ התשלום יתאפשר באמצעות תקן ה-Contact Less של חברת מאסטרקארד

ישראכרט מכריזה על כניסה לתחום התשלומים בסלולר ומציגה תוכנית שתאפשר את יישום הדבר ללקוחותיה. החברה מציעה לחברות הסלולר מודל של שיתוף-פעולה בהפעלת הכרטיס הסלולרי ללקוחותיה, כאשר התשלום יתאפשר באמצעות תקן ה-Contact Less של חברת מאסטרקארד.

שיטת התשלום תתבצע כדלהלן: ללקוחות יסופק כרטיס אשראי אלחוטי מתקדם או מדבקה אלחוטית שתוצמד למכשיר הסלולרי, כפתרונות ביניים אשר יוחלפו כאשר יצרניות הסלולר יספקו מכשירים תומכי טכנולוגיית NFC.

בשלב ראשון ישראכרט מכריזה על שיתוף-פעולה עם חברת סופר-פארם - באמצעות מועדון לייפסטייל - ועם חברת ארומה. השלב הראשון בפרויקט צפוי להסתיים במהלך הרבעון השלישי לשנת 2011, והוא כולל את השלמת ההיערכות בקבוצת ישראכרט לתמיכה בתקן ה-Contact Less.

בסניפי סופר-פארם יאפשר הפתרון ללקוחות בנק הפועלים וללקוחות לייף סטייל לשלם בכל סניפי הרשת באמצעות כרטיס אשראי Contact Less או מדבקה סלולרית שתוצמד למכשיר ותחליף את כרטיס האשראי.

בארומה תונפק ללקוחות מדבקה למכשיר הסלולר שתהווה פתרון טכנולוגי המאפשר לבצע את הרכישה במהירות ולקצר זמן ההמתנה בקופה - כרטיס זה יהיה זמין ללקוחות ישראכרט בכל הבנקים והמועדונים.