מיזוג בביומד: אליום מדיקל ו-IBI של ביומדיקס מתמזגות

מטרתה העיקרית של עסקת המיזוג, היא יצירת חברת מכשור רפואי חזקה יותר בהיבטים עסקיים רבים, לרבות סינרגיה תפעולית, פיננסית, קלינית ורגולטורית

עסקת מיזוג בביומד. חברת ביומדיקס דיווחה היום כי בהמשך לדיווחים קודמים ובכפוף להשלמת העסקה, יבוצע מיזוג בין אליום מדיקל ו-IBI בדרך של החלפת מניות.

ביומדיקס, ספירהד וחממת מיט"ב מחזיקות ב-1.43%, 20.71% ו-6.87%, מהון המניות המונפק והנפרע באליום, בהתאמה. ב-IBI מחזיקות ביומדיקס, ספירהד וחממת מיט"ב, ב-0.46%, 11.28% ו-9.36%, מהון המניות המונפק והנפרע של החברה.

במידה ותושלם העסקה, ביומדיקס תחזיק ב-0.95% מהון המניות של החברה הממוזגת, ספירהד ב-15.94% וחממת מיט"ב ב-8.07% מהון המניות.

מטרתה העיקרית של עסקת המיזוג, היא יצירת חברת מכשור רפואי חזקה יותר בהיבטים עסקיים רבים, לרבות סינרגיה תפעולית, פיננסית, קלינית ורגולטורית, ובכלל זה מגוון מוצרים רחב יותר ומקורות כספיים גדולים יותר לקידומה של החברה הממוזגת.

אלעד נגר, מנכ"ל ביומדיקס ציין "מהלך זה נועד ליצור אסטרטגיה של קונסולידציה שתאפשר יתרון לגודל של החברה הממוזגת ושימוש אפקטיבי יותר במגוון המשאבים והמקורות של שתי החברות יחד. ביומדיקס מאמינה כי המיזוג בין שתי החברות ייצור חברה ממוזגת חזקה ומגוונת יותר בכל היבט שהוא ויאפשר תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר".