צוברת תאוצה: אפליקציית גוגל פלוס בדרך לחנות של אפל

אפליקציה רשמית של הרשת החברתית החדשה של גוגל למכשירי ה-iOS נמצאת כרגע בתהליך אישור ■ אפליקציית האנדרואיד זוכה כבר לעדכון

ההצלחה של הרשת החברתית החדשה של גוגל - גוגל פלוס, תלויה במידה רבה בגישה אליה ממכשירים ניידים. המכשיר היחיד שנמצא צמוד אלינו לאורך כל שעות היום הוא הסלולרי שלנו, ולכן אפליקציה רשמית של הרשת החברתית שמתיימרת לכבוש את ליבנו היא מצרך חובה על הנייד.

ביחד עם עלייתה לאוויר של גוגל פלוס, הושקה גם אפליקציית האנדרואיד הרשמית של הרשת החברתית, שזכתה כבר לעדכון ביומיים האחרונים, והיא מאפשרת גישה מהירה לפרסום במעגלים השונים, העלאת תמונות לאלבומי התמונות שלכם בגוגל פלוס ואפילו ליצור שיחות מרובות משתמשים בזמן אמת עם החברים שלכם. Google+ app זמינה בחינם באנדרואיד מרקט.

אפליקציית iOS עבור מכשירי האייפון, האייפד והאייפוד טאץ' של אפל אומנם עדיין לא זמינה, אך כעת נראה שמשתמשי אפל לא יצטרכו להמתין זמן רב.

אריקה ג'וי, מתכנתת בגוגל, דיווחה בחשבון הגוגל פלוס שלה שהאפליקציה הרשמית כבר נמצאת ברשימת ההמתנה לסקירה על ידי אפל לפני שתאושר ותעלה לאוויר בחנות ה-App Store (אפ-סטור).

משתמשי האייפון, האייפד והאייפוד טאץ' יכולים בינתיים להשתמש בגלישה לחשבון הגוגל פלוס שלהם בגרסת הדפדפן המותאמת לצפייה במכשירים ניידים. יש להיכנס לחשבון הגוגל באמצעות דפדפן הספארי של המכשיר ומתקבלת תצוגה מותאמת של גוגל פלוס למכשיר הנייד. הגלישה טיפה איטית וחסרים בה לא מעט פיצ'רים שניתן לקבל בגלישה ישירה מהמחשב האישי, אבל היא בהחלט נוחה ועונה על רוב הצרכים. לפחות בינתיים.

גרסת דפדפן למכשירים ניידים קיימת גם עבור מכשירי נוקיה (סימביאן), בלקברי ו- Windows Mobile.