אפליקציה ישראלית מאפשרת גישה לפייסבוק דרך גוגל+

האפליקציה החדשה שנקראת "Google+Facebook" פותחה לפני שבוע על ידי חברת Crossrider של קובי מנחמי ■ יותר מ-100 אלף משתמשים הורידו כבר את האפליקציה

החברה הישראלית Crossrider פיתחה אפליקציה המאפשרת למשתמשים ברשת החברתית החדשה שהושקה לאחרונה, גוגל+ לעקוב ולהתעדכן בקורה חשבון הפייסבוק שלהם.

האפליקציה החדשה שנקראת "Google+Facebook" פותחה לפני שבוע על ידי חברת Crossrider המנוהלת על ידי קובי מנחמי, שפעילותה העיקרית היא פיתוח של תוספים והרחבות למנועי חיפוש באינטרנט. את האפליקציה הורידו כבר יותר ממאה אלף משתמשים. כך דווח היום היום ב"רויטרס".

"זה משהו שיצרנו תוך פחות מיום. המוצר הוא לא מושלם, אך הוא מאפשר למשתמשים לעקוב אחרי עידכוני הפייסבוק שלהם ולעדכן סטטוסים בעודם בגוגל+", אמר מנחמי.

לאחר מספר השקות כושלות, מהמרת כעת גוגל על הרשת החברתית החדשה שלה שכבר כוללת 10 מיליון משתמשים. הרשת של גוגל מהווה מתחרה ישירה לרשת החברתית המובילה בעולם, פייסבוק שמספר משתמשיה כבר עבר את 750 מיליון המשתמשים.

האפליקציה של Crossrider ניתנת להורדה בחינם. הורדת התוכנה מוסיפה בגוגל+ אייקון שבלחיצה עליו מאפשר למשתמשים לראות את דפי הפייסבוק שלהם. "זהו אתר בתוך אתר" אמר מנחמי והוסיף כי הפופולריות של האפליקציה "Google+Facebook" עולה על הציפיות. "לא עשינו שום PR".

מנחמי היה בעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות באתר החדשות והאנליזה המוערך Seeking Alpha ואת חברת קרוסרידר הקים לפני כשנה בשיתוף עם שמואלי אחדות שהיה המפתח של האפליקציה.