בואו לקנות: 3 מניות של חברות קמעונאיות מומלצות

עורך האתר GameChangerStocks ממליץ על מניות של חברות קמעונאיות עם תחזיות צמיחה חזקות

נראה באחרונה שכוח בלתי מודע גורר את כלכלת ארה"ב להאטה, בעוד האבטלה גואה, שוק המניות נחלש, ומחירי הנפט עולים. יש כאלה שעבורם, זהו סימן טוב להיכנס למניות בסקטור הקמעונאות.

אחד כזה הוא הכלכלן הילרי קרמר, העורך של האתר הפיננסי GameChangerStocks.com, שממליץ על שלוש מניות של חברות קמעונאות אשר כדאיות לרכישה בעת הנוכחית:

Casual Male Retail Group (סימול: CMRG) - החברה מוכרת ומשווקת ביגוד עבור גברים גדולים וגבוהים, ומהווה השחקן החזק ביותר בקטגוריה המדוברת בארה"ב, עם פריסה של 500 חנויות ברחבי המדינה. בחודשים האחרונים מנייתה עלתה באופן עקבי, והאנליסטים חוזים לה שיפור מתמיד גם בהמשך.

Wet Seal (סימול: WTSLA) - החברה, אשר מחזיקה בכ-542 חנויות, מוכרת מוצרי לבוש בהנחה עבור נשים ובני נוער. לאחר שחוותה קשיים פיננסים במשך מספר שנים, נראה כי חלה תפנית בהתנהלותה של החברה - כאשר בחודש יוני בלבד הציגה עלייה של 7.3% במכירות.

Abercrombie & Fitch (סימול: ANF) - האנליסטים חוזים לחברת הביגוד לצעירים תוצאות פיננסיות טובות בראייה שנתית. זאת, בעוד החברה העלתה בשנים האחרונות לאוויר ארבעה אתרי אינטרנט, לשיווק מותגיה השונים.

נציין כי לקרמר עצמו החזקות במניות של החברות Casual Male Retail Group וכן של Wet Seal.