גם לאחר נפילה של 40% במניה: צ'רדן ממליץ לקנות טאואר

האנליסטים ממשיכים להמליץ לקנות מניית טאואר, למרות שכל ההמלצות בחודשים האחרונים התנפצו נוכח המציאות: המניה נופלת חרף כל המלצות הקנייה

כבר חודשים שאנליסטים - בעיקר זרים - ממליצים לקנות את מניית טאואר ומצמידים לה מחירי יעד המשקפים פוטנציאל לעלייה של מאות אחוזים. כך היה כאשר אנליסטים בזאקס העניקו למניה מחיר יעד של 4 דולר, אופנהיימר שהעניק לה מחיר יעד של 1.5 דולר למניה או צ'רדן שהעניק לה מחיר יעד של 2.75 דולר למניה. בינתיים, המניה קרסה בכ-40% מנובמבר האחרון, אך האנליסטים לא מוותרים.

האנליסט ג'יי סריווסטה מבית ההשקעות צ'רדן חזר בסוף השבוע על המלצת "קנייה" למניית טאואר עם מחיר יעד של 2.75 דולר למניה - אפסייד של 180% על מחיר השוק. הסיבה: דוחות כספיים חזקים שפרסמה בשבוע שעבר חברת השבבים ממגדל העמק.

"אנו מעלים את תחזית ההכנסות שלנו לרבעון השלישי ומותירים את תחזית ההכנסות לשנת 2012 ללא שינוי", כותב סריווסטה. "המניה נסחרת לפי מכפיל 2 בלבד על הרווח הנקי הצפוי בשנת 2012, המאזן התזרימי שלה ממשיך להתחזק והתפוקה מתרחבת. אנו ממליצים למשקיעים לנצל את הירידות במניה ולרכוש אותה ברמות הנוכחיות".

5 האנליסטים שמסקרים את מניית טאואר מעניקים לה מחירי יעד בטווח של 1.35-4 דולר, כאשר מחיר היעד הממוצע הינו 2.32 דולר למניה. יש לציין כי האנליסטים מחזיקים במחירי היעד הללו כשנה ואף יותר מכך, ולמרות שהמניה לא מפסיקה לרדת - האנליסטים לא מוותרים.

טאואר הרוויחה 59 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, על הכנסות שיא של 140 מיליון דולר ברבעון. ה-EBITDA ברבעון השני של שנת 2011 הסתכם ב-54 מיליון דולר, עלייה של 30% בהשוואה לרבעון השני של שנת 2010 ועלייה של 36% בהשוואה לרבעון הקודם. (לסיפור המלא - לחצו כאן)