טלי קידר מפלאפון - לראש אגף השיווק בדיסקונט

אחרי לאומי, גם דיסקונט מביא לתפקיד שיווקי מנהלת מנוסה מחברת סלולר: מנכ"ל דיסקונט ראובן שפיגל שאף להביא לתפקיד איש שיווק מקצועי לבניית אסטרטגיית השיווק החדשה של הבנק

ראש אגף שיווק חדש בבנק דיסקונט. אחרי לאומי גם דיסקונט מביא לתפקיד שיווקי מנהלת מנוסה מחברת סלולר. ל"גלובס" נודע כי טלי קידר, מנהלת אגף אסטרטגיה ותקשורת שיווקית בפלאפון, תמונה לתפקיד ראש אגף השיווק החדש שיוקם בדיסקונט. האגף יהיה בתוך חטיבת האסטרטגיה והשיווק שהוקמה מחדש לפני מספר חודשים.

מנכ"ל דיסקונט ראובן שפיגל שאף להביא לתפקיד איש שיווק מקצועי על מנת שיבנה את אסטרטגיית השיווק החדשה של בנק דיסקונט ושל קבוצת דיסקונט. האסטרטגיה אמורה לתמוך בתוכנית האסטרטגית החדשה שהוצגה לא מכבר. לאחר חיפוש שנמשך מספר חודשים, ובו נעזר הבנק גם בהד האנטר, נבחרה לתפקיד קידר.

זוכת קקטוס הזהב

בשבע השנים האחרונות ניהלה קידר את אגף אסטרטגיה ותקשורת שיווקית בפלאפון, ובתפקיד זה הייתה ממובילי השקת רשת ה-GSM החדשה. ההשקה זכתה בפרסי שיווק ופרסום רבים כמו קקטוס הזהב וה-Effie. קודם לכן שימשה קידר, בשנים 2002-2004, כמנהלת הפרסום של המותג אסקייפ, שהיה אז מותג הצעירים של פלאפון. קידר הגיעה לפלאפון ממשרד הפרסום ראובני פרידן וקודם לכן עבדה במשרד הפרסום גיתם.

המגמה למנות לתפקידי השיווק בבנקים אנשים מעולם השיווק והפרסום ולא מנהלים שצמחו בבנק, החלה במזרחי טפחות עם מינויה של נעמה גת שהגיעה משטראוס לתפקיד סמנכ"ל השיווק. בלאומי מונתה תמר יסעור לתפקיד ראש מערך השיווק לאחר שכיהנה כמנכ"ל משרד הפרסום פוגל אוגילבי, לאחרונה מונתה גלי שבד מפרטנר, לתפקיד ראש אגף השיווק בלאומי.

תפקיד ראש חטיבת האסטרטגיה והשיווק בדיסקונט עדיין לא אויש. זאת עקב התפטרותו בתחילת החודש של נועם הנגבי שביקש לסיים את תפקידו ולעזוב את הבנק לאחר 11 שנה. בכוונת שפיגל למנות אדם מחוץ לבנק וכעת נבחנים מועמדים.

בתוך כך ממשיכים בבנק הפועלים לחפש מחליף למנכ"ל פועלים UK אבי לוי, שעובר לתפקיד סמנכ"ל בדיסקונט. בין השמות שעולים, עפרה כהן שעזבה לאחרונה את בנק לאומי ובתפקידה האחרון הייתה מנהלת מרחב בחטיבה הבנקאית. בתגובה נמסר מבנק הפועלים כי "כהן היא אחת מהמועמדות הרציניות אך עדיין אין החלטה לגבי המינוי". יצוין כי מעבר מנהלים מבנק לאומי ישירות לבנק הפועלים וההיפך, הוא נדיר ביותר.