האקרים פרצו אתר רה"מ נתניהו ושמו מסרים אנטי-ישראליים

האקרים ממצרים, אפריקה וארה"ב באלפי ניסיונות לפרוץ לאתר של ראש הממשלה ■ בחלק מהמקרים אף הצליחו להלביש על עמוד הכניסה מסרים נגד התנהלות ממשלת נתניהו וישראל

גל הפריצות וההתקפות על אתרים ישראליים הגיע עד לבנימין נתניהו. אתמול בלילה נפרץ אתר האינטרנט של ראש הממשלה (netanyahu.co.il), שמשמש גם את תנועת הליכוד. האקרים מאזורים שונים בעולם - כולל מצרים, אפריקה וארה"ב - באלפי ניסיונות פריצה לאתר, בחלק מהמקרים אף הצליחו להלביש על עמוד הכניסה לאתר מסרים משלהם נגד התנהלות ממשלת נתניהו וישראל.

יש לציין כי התקפות ההאקרים נגד אתרים ישראליים, שמתרחשות על בסיס שוטף, התגברו במהלך סוף השבוע עם פרוץ המתקפה של המחבלים הפלסטיניים על אזרחים וחיילים ישראליים בדרך לאילת. אחת הזירות העיקריות להתקפות הייתה הרשת החברתית פייסבוק, שם הכניסו גולשים מצריים ואחרים פוסטים היוצאים נגד ישראל בעמודים שונים של התאחדות הסטודנטים, טיפת חלב, מאדינה מילאנו ואחרים.

לדברי הדר שטיאסני, סמנכ"ל השיווק של חברת KCS, המפתחת והמתפעלת את האתר של נתניהו, מדובר באתר שמהווה יעד לא קטן לתקיפות. "עוד בימי עופרת יצוקה, כשנתניהו היה בכלל יו"ר האופוזיציה והתכונן לבחירות, נרשמו אלפי ניסיונות פריצה ביום", אומר שטיאסני.

לדבריו, אנשי התחזוק של האתר טיפלו בתוך זמן קצר בניסיונות הפריצה, כשמאגר המידע שעל האתר נשאר מאובטח למשך כל הזמן לאור העובדה שהוא יושב על שרתים נפרדים מאלה של האתר הרגיל. שטיאסני מעריך כי ניסיונות הפריצה ימשיכו בימים הקרובים והם עשויים להתגבר במהלך חודש ספטמבר, עם הכוונות להעלות להצבעה באו"ם את נושא הכרזה המדינה הפלסטינית.