חברת סטרלינג נמכרה לחברה בינלאומית ב-13.1 מיליון ד'

שתי המחזיקות הגדולות בחברה, אלרון ו-RDC (שמוחזקת באופן שווה על-ידי אלרון ורפא"ל)

חברת סטרלינג, מפתחת אנטנות לקליטה ושידור של אינטרנט מהיר במטוסים, הודיעה הערב (ה') לבורסה על מכירתה לחברה בינלאומית גדולה, מהמובילות בעולם בתחום התקשורת, בסכום כולל של 13.1 מיליון דולר.

בנוסף דיווחה החברה על שיתוף פעולה עם חברת EMS, לפיו תקבל סטרלינג במועד השלמת העיסקה, בנוסף לתמורה הכוללת, כ-14 מיליון דולר.

בחודש מארס הודיעה סטרלינג כי היא מנהלת מו"מ מתקדם למכור את פעילותה העיקרית שמיועדת לשוק האזרחי לחברה בינלאומית גדולה, תמורת כ-17 מיליון דולר. שתי המחזיקות הגדולות בחברה, אלרון ו-RDC (שמוחזקת באופן שווה על-ידי אלרון ורפא"ל) - מימנו בחוב את פעילותה של החברה במשך השנים האחרונות בהיקף של 80 מיליון שקל.

בחודש מארס היה החוב של סטרלינג לבעלי המניות 100 מיליון שקל ובקופת במזומנים היו לה 7 מיליון שקל בלבד. בסטרלינג מכירים במצב הלא נוח שנוצר עם בעלי המניות והחוב , מהחברה נמסר כי בכוונת החברה להתקשר בעסקה באופן שבמסגרת ביצועה יעמדו לרשות החברה מקורות מספיקים כדי לאפשר לה לפרוע את כל חובותיה.

בנובמבר 2010 פרש מתפקיד המנכ"ל מיכה לורנס שליווה אותה מאז ההקמה ובינואר 2011 נכנס לתפקיד בני יצחק. כמו-כן, באמצע 2010 התפטר דן חלוץ מעמדת יו"ר החברה והוחלף על-ידי שמעון אקהאוז.