מדיפאואר: גידול של כ-16% בהכנסות מהשכרת נכסים

ההפסד ברבעון הסתכם בכ-600 אלף דולר לעומת הפסד של כ-4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

חברת הנדל"ן המניב מדיפאואר דיווחה הבוקר (א') על תוצאותיה ברבעון השני. הכנסות החברה מהשכרת נכסים ברבעון הסתכמו בכ-2.2 מיליון דולר לעומת כ- 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 16.5%. הגידול נובע בעיקר מהפרשי שערי החליפין. הכנסות החברה מהשכרת נכסים במחצית הראשונה של שנת 2011 הסתכמו בכ- 4.3 מיליון דולר לעומת כ- 3.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 9%. הגידול נובע בעיקר מהפרשי שערי החליפין.

סך הכנסות מדיפאואר ברבעון הסתכמו בכ-2.2 מיליון דולר לעומת הכנסות שליליות של כ-900 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. סך הכנסות החברה במחצית הראשונה של שנת 2011 הסתכמו בכ-4.1 מיליון דולר לעומת כ-2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מקיטון בהפחתה בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה הן ברבעון והן בתקופה.

הרווח מפעולות רגילות ברבעון הסתכם בכ-500 אלף דולר לעומת הפסד של כ-2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח מפעולות רגילות במחצית הראשונה של שנת 2011 הסתכם בכ-800 אלף דולר לעומת הפסד של כ-1.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

המעבר לרווחיות נובע בעיקרו מכך שבתקופה המקבילה אשתקד נרשמה ירידה בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה בסך של כ-2.8 מיליון דולר ברבעון ו-1.9 מיליון דולר במחצית התקופה, בניטרול התאמת השווי היה מוצג רווח חיובי גם ברבעון ובתקופה המקבילה.

ההפסד ברבעון הסתכם בכ-600 אלף דולר לעומת הפסד של כ-4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. השיפור נובע מגידול בסך ההכנסות ומקיטון בסעיף הוצאות המימון (בעיקר בגין הכנסות מהפרשי שער נטו בקיזוז גידול בהוצאות המימון בגין הרחבת סדרת אג"ח במהלך חודש דצמבר 2010).