זירת הדילים באינטרנט: 3 השקות חדשות בתחום הקופונים

אתר 1PLUS1 מציע דיל ייחודי לרכישת קרקע חקלאית בזכרון-יעקב ■ באליגם יוצא בשיתוף-פעולה עם המועדון הצרכני הייטק-זון ■ ואתר dealook מצטרף לזירת הקופונים בתחום האופנה

3 השקות בתחום הקופונים שכדאי לדעת עליהן:

1פלוס1: מגרש שני חינם

אתר הקופונים 1PLUS1 יצא השבוע בדיל ייחודי - שבמרכזו עסקה לרכישת קרקע חקלאית בזכרון-יעקב. בשיתוף חברת הנדל"ן "חלומות - קרקעות להשקעה", בניהולם של שחר ועומר רויט, מוצעות במסגרת הדיל 3 חלקות חקלאיות בפרויקט צמרת זכרון בגודל של חצי דונם במבצע של אחד פלוס אחד.

הדיל יינתן למי שירכוש חלקה קרקעית במחיר 200 אלף שקל, ובתמורה יקבל חלקה קרקעית נוספת באותו הגודל ללא תשלום. בפועל, יוזמן הקופון חינם לכל דורש - כשלצורך ביצוע העסקה יש להגיע איתו לנציגי החברה.

פרויקט צמרת זיכרון-יעקב הוא חלק מחטיבת קרקע פרטית טאבו, הממוקמת בחלקו הצפוני מזרחי של שכונת וילות בחורש הצמודות לרחוב התפוח. הקרקע כיום חקלאית וצמודה לבתים, שטחה הכולל 9 דונם, חלק א' של המכירה הסתיים, וכיום נשארו על-פי הבעלים מגרשים בודדים בשלב ב'.

לדברי מנהל המכירות של 1PLUS1 , אסף ששון: "זו הפעם הראשונה בישראל שבה חברת נדל"ן מובילה משווקת את הקרקעות דרך אתר קופונים. השילוב המנצח בין מוצר במחיר עלות של 50% משווי שוק לבין קהל יעד של מאות אלפי גולשים מניב עסקאות מורכבות, אשר יכולות להניב לגולשים הזדמנות עסקית שלא ימצאו בשום מקום אחר".

באליגם: הנחה להיי-טקיסטים

אתר הקנייה החברתית באליגם יוצא בשיתוף-פעולה עם הייטק-זון - המועדון הצרכני-קהילתי של עובדי חברות ההיי-טק של ישראל - במסגרתו יוכלו חברי המועדון להיכנס לאתר הייטק-זון ולרכוש שם את ההצעות היומיות האטרקטיביות של באליגם בתוספת הנחה נוספת ובלעדית לחברי המועדון.

הייטק-זון הוא מועדון הצרכנות של עובדי ההייטק בישראל. המועדון מעניק הטבות צרכניות לכ-100 אלף עובדים ב-315 חברות היי-טק ישראליות, בהן מוטורולה, מטריקס, נייס, ECI, קומברס, נס טכנולוגיות, מיקרוסופט, SAP ועוד.

לאתר באליגם, על-פי מקימיו, יש תפוצה של למעלה מ-400 אלף לקוחות. האתר מפעיל שירות תזכורות למימוש שוברים לפני שפג תוקפם וקטגוריה לקנייה ספונטנית.

לדברי נועם בוסידן, מנכ"ל משותף בהייטק-זון, "החלטנו לשתף פעולה עם באליגם בשל איכות גבוהה מאוד של הצעות המותאמת היטב לקהל שלנו, פריסה גיאוגרפית רחבה המאפשרת לנו להציע לעובדי ההיי-טק הטבות מקומיות בכל אזורי הארץ, כמו גם חדשנות טכנולוגית".

דילוק: דילים אופנתיים

במקביל, שחקן חדש מצטרף לזירת הקופונים - הפעם סביב תחום האופנה: האתר dealook (בכתובת dealook.co.il).

באתר מוצעים הטבות ומבצעים הקשורים לעולם האופנה בלבד: כל הטבה מוצעת באתר למשך 24 שעות בלבד ומותנית בקבוצת רכישה אינטראקטיבית מינימלית, בהתאם להגדרת בית העסק. האתר פועל גם באמצעות אפליקציה חינמית באייפון.

"באתר האופנה שאנו מנהלים עד היום ישנה פעילות חודשית של למעלה מ-200 אלף גולשים המבקשים מידע בתחום האופנה והטרנדים", אומרים היזמים, תומר שמואל ועמיאל ריס, בעלי אתר האופנה הוותיק "Dalook".

לדבריהם, "מגמת קבוצות הרכישה באינטרנט בתחומי הלייף סטייל השונים התפתח מאוד. מגמתנו הוא למקד את ההיצע לדרישת הקהל ולהעדפותיו האישיות ולאפשר לו לרכוש מוצרים אופנתיים של מותגים במחירים אטרקטיביים, אך יחד עם זאת להעניק באותה מידה הזדמנות שווה, לחנויות בוטיק צעירות המבקשות להגיע לקהלים קיימים וחדשים".