סקר TIM: גוגל ופייסבוק שוברות שיאים בשיעורי החשיפה

עפ"י סקר TIM לחודש אוגוסט, אתר וואלה, הממוקם במקום הרביעי, רשם ירידה קלה ל-65.5% ■ אתר ynet, הנמצא מאחוריו, רשם עלייה מ-57.1% ל-59.5%

גוגל ופייסבוק הגיעו בחודש אוגוסט האחרון לשיא החשיפה שלהם אי-פעם בישראל - כך עולה מסקר TIM שבחן את שיעור החשיפה של אתרים בישראל בחודש אוגוסט.

גוגל, שמובילה באופן קבוע את רשימת האתרים, הגיעה לשיעור חשיפה של 93.4% לעומת 91.9% בחודש יולי. הרשת החברתית פייסבוק רשמה שיעור חשיפה של 73.6% לעומת 72.3% בחודש יולי.

בין הסיבות לעלייה בשיא החשיפה שאליו הגיעו שני האתרים הזרים ניתן למנות את החופש הגדול, שבו מבלים ילדים ובני-נוער שעות רבות יותר מול המחשב.

גם אתר יו-טיוב רשם אחוז חשיפה נאה בחודש שעבר - 67.9% - הגבוה ביותר של אתר שיתופי הסרטונים מאז ינואר 2011.

עוד אתר שהצליח לשבור שיא במהלך חודש אוגוסט הוא אתר השוואות המחירים זאפ, שרשם שיעור חשיפה של 29.1% - הגבוה ביותר שלו אי-פעם בכל 67 סקרי TIM שנערכו עד היום. המשמעות מבחינת זאפ היא גם התברגות במקום ה-7, שאותו איבד במאי השנה.

אתר הלוחות יד2 ניצב במקום ה-8 ויכול בהחלט להיות מרוצה משיעור החשיפה במהלך חודש אוגוסט. יד2 רשם שיעור חשיפה של 28.9% - הגבוה ביותר שלו מאז יולי 2010.

אתר וואלה, הממוקם במקום הרביעי, רשם ירידה קלה ל-65.5%. אתר ynet, הנמצא מאחוריו, רשם עלייה מ-57.1% ל-59.5%.

בזירה הכלכלית רשם אתר "גלובס" עלייה לעומת חודש יולי וסיים את אוגוסט עם שיעור חשיפה של 12.2%. אתר "כלכליסט" רשם ירידה קלה והגיע ל-14.1% בחודש אוגוסט. אתר "דה מרקר" שמר פחות או יותר על שיעור חשיפה דומה וסיים את אוגוסט עם 13.4%.

בגלישה ממקומות העבודה הגיע אתר "גלובס" לשיעור חשיפה של 12.2%. לשיעור חשיפה דומה הגיע גם אתר "כלכליסט", בעוד אתר "דה מרקר" רושם שיעור חשיפה של 11.4%.

סקר האינטרנט של TNS טלסקר נערך בקרב במדגם מייצג של כ-800 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה.

סקר TIM חשיפה שבועית לאתרים נבחרים
 סקר TIM חשיפה שבועית לאתרים נבחרים