ילדה כתבה בפייסבוק "אבא ירצח את אמא" - והאב נעצר

ילדה בת 11 מצפת כתבה בדף הפייסבוק של המשטרה: "יש לי אבא אלים, ואמא שלי מפחדת להזמין משטרה כי הוא ירצח אותה ואת אחותי הקטנה. תעזרו לנו" - והשוטרים עצרו את האב

מסתבר כי פייסבוק יכולה גם לסייע בשמירה על חיי אדם, או לכל הפחות לסייע לכוחות הביטחון להיות בכוננות: ילדה בת 11 בצפת כתבה שלשום (א') בקיר הפייסבוק של משטרת ישראל: "יש לי אבא אלים מאוד, ואמא שלי מפחדת להזמין משטרה כי הוא ירצח אותה ואת אחותי הקטנה. תעזרו לנו" - כך דווח ב"מעריב".

הקריאה עוררה את תשומת-הלב של המשטרה, ולאחר מספר שעות היא הצליחה לאתר את בית המגורים של המשפחה - ועצרה את האב (43).

האב נעצר בחשד לאלימות קשה נגד אשתו (37) ושתי בנותיו (9 ו-11). משטרת צפת מוסרת כי האב מוכר לה מאירועים קודמים של אלימות במשפחה.

האישה אישרה לחוקרים כי היתה אלימות פיזית ונפשית מצד בעלה. בית משפט השלום בצפת האריך אתמול (ב') את מעצרו של האב עד יום חמישי השבוע.

משטרת ישראל כתבה אתמול בפייסבוק: "בעקבות פנייה אנונימית שנעשתה אלינו בשעת לילה מאוחרת, בדבר אלימות קשה שמפעיל תושב הגליל העליון בן 43 כנגד אשתו ובנותיו הקטינות, הוגשה תלונה למשטרת צפת. בעקבות הפנייה, שוטרי תחנת צפת הצליחו לאתר את כתובת המשפחה ולעצור את האב".

משטרת ישראל מפעילה דף פייסבוק באופן יומיומי, בו היא מעדכנת במהלכים חשובים שביצעו השוטרים וכן קריאות לעזרה של הציבור במציאת נעדרים וכדומה.

פקד שרון ימינך, ראש יחידת הניו-מדיה במשטרת ישראל, אמר ל"מעריב" כי עמוד הפייסבוק של המשטרה נחשב לאחד מעשרת העמודים הפעילים בישראל. הכלי המדהים הזה עזר לנו לאתר עשרות נעדרים, והתרומה שלו היא חשובה".