עוד מיזוג בשוק הקופונים: אתר "יומי יומי" רוכש את yalla buy

העסקה מוערכת ב-1.8 מיליון שקל ■ לפי החברה, לאתר yalla buy יש 100 אלף לקוחות רשומים ■ "השוק יעשה את שלו, ומרבית האתרים הקטנים שלא יוכלו לספק יתרון אמיתי ייסגרו"

המיזוגים בשוק הקופונים ממשיכים: אתר "יומי יומי" הודיע השבוע על רכישת אתר הקופונים yalla buy.

על-פי הודעת החברה, במסגרת העסקה, שמוערכת ב-1.8 מיליון שקל, רכשה חברת א.ש.א.ל של אבי ללוז ואורי שוחט - המחזיקה בבעלות על אתר "יומי יומי" - את הבעלות ב-yalla buy מידי חברת S-Group.

לטענת חברת א.ש.א.ל, העוסקת ביבוא ישיר של מוצרי צריכה מהעולם, לאתר yalla buy יש 100 אלף לקוחות רשומים.

לדברי אורי שוחט, מבעלי חברת א.ש.אל, "ההחלטה לרכוש את yalla buy נלקחה לאור ראייה והבנה של המגמה בתחום הקופונים, בו כיום בשוק הישראלי עשרות החברות שמיהרו להיכנס לשוק הקופונים המקוון הביאו לשחיקה של הצרכנים בשל עודף הצעות המגיעות אליהם. במקביל, התחרות בין האתרים מכרסמת בשולי הרווח שלהם ומקשה עליהם לייצר הכנסה מהעסקאות שהם מציעים.

"בסופו של תהליך", מוסיף אורי שוחט, "השוק יעשה את שלו, ומרבית האתרים הקטנים ואלה שלא יוכלו לספק יתרון אמיתי ללקוחות ייסגרו, וכך, כמו בשווקים אחרים, יישארו פעילים 3-4 אתרים גדולים ומהותיים".

באחרונה נעשו מספר עסקאות רכישה בשוק הקופונים, במסגרתם רכש אתר buy2 של קשת ונטקס את אתר "דיל היום". כמו כן, אתר באליגם מיזג את הפעילות של אתר "אמא לייק" אל תוך אתר הקופונים שלו. בתחילת השנה נרכש אתר הקופונים גרופר על-ידי ענקית הקופונים האמריקנית גרופון.