מהלומה לרציו: סיטיגרופ חותך ההמלצה ומחיר יעד ל-26 אג'

בבנק ההשקעות סיטיגרופ יוצאים הבוקר בסקירת מניות שותפויות הגז-נפט ■ חותכים ההמלצה למניית רציו ל"החזק" עקב הסיכונים ב"לוויתן" ■ צופים לישראמקו אפסייד של 22%

בבנק ההשקעות סיטיגרופ יוצאים הבוקר (ב') בסקירה על סקטור הגז-נפט, תוך שהם חותכים ההמלצה למניית רציו עקב הסיכון הטמון בקידוח "לוויתן" להמלצת "החזק". מנגד, מעלים כלכלני הבנק ההמלצה למניית ישראמקו ל"קנייה", עקב החזקותיה ב"תמר".

בסיטיגרופ מסבירים כי הם חותכים ההמלצה לרציו עקב הסיכון המתגבר לשותפויות "לוויתן", על רקע העיכובים בקידוח והדיווחים כי מפעילת הקידוח, נובל אנרג'י האמריקנית, מחפשת אסדה שתחליף את "נורת' אמריקה" הנוכחית. בבנק ההשקעות גם מורידים את מחיר היעד למנייתה ל-0.26 שקלים (פרמיה של 16% על מחיר הנעילה של המניה אתמול).

מנגד, מעלים בסיטיגרופ את ההמלצה למניית ישראמקו ל"קנייה", עקב החזקותיה בקידוח "תמר" והצפי לאספקת גז לצרכנים מקומיים כבר בשנת 2013. לדעת כלכלני הבנק, "מניית ישראמקו נסחרת בתמחור-חסר", והם צופים לה אפסייד של 22% עם מחיר יעד חדש, של 0.47 שקלים.

בבנק ההשקעות גם מאשררים המלצות "קנייה" על מניות אבנר ודלק קידוחים במסגרת החזקות השותפויות בקידוח "לוויתן", עם מחירי יעד של 2.5 ו-12.6 שקלים בהתאמה.