קרפיון ברשת: הגימיקים, השטיקים והטריקים לשנה החדשה

בפתח השנה ה-5772 בלוח השנה העברי, רבים עשויים לחשוב, שאזלו כל הדרכים המקוריות לקבל את השנה החדשה ■ אז זהו, שלא

רטרו - וחזרת

חברת K-Logic הוציאה השבוע לשוק את "גפילטע אינויידרס": גרסת חג מיוחדת למשחק המיתולוגי מהאייטיז, "ספייס אינווידרס".

הקאץ'? במקום חייזרים מפוקסלים, האויבים הפעם הם הגפילטע פיש וכנופייתו, המנסים להשתלט על כדור הארץ. המשחק מנגן יפה על מיתרי הנוסטלגיה ועונה על צורך ראשוני להתנקם במאכל המתקתק (נו באמת, קציצה אפורה?)

תמונה
 תמונה

צווחני וקורע

הברכה השניה שמצאנו, היא למעשה אפליקציה היסטרית, דרכה תוכלו לשלוח שנה טובה בהתאמה אישית לחבריכם. האפליקציה הופצה ע"י LoFiPeople ומציעה לכם, בהשקעה של פחות מדקה לצלם, להקליט ולהפיץ סרטון שנה טובה בכיכובכם! הפיצ'ר החמוד ביותר הוא, שתהיה לכם הזדמנות להקליט צליל קצרצר, שיהווה את פס הקול המנגן של הברכה. האפליקציה ניתנת להורדה חינם באפ-סטור ועם הפעלתה, תוצג הדרכה ידידותית למשתמש.

אפרפר ומאיר עיניים

גימיק מגניב נוסף, שהופק ע"י משרד הפרסום יורו ישראל, מציע לגולשים שירותי נבואה וייעוץ לקראת השנה הבאה. השירות כולל התיעצות מקצועית/מיסטית עם גפילטע פיש אפרפר (אחיו התאום של זה המגימיק הראשון, אולי?) - ואכן פורסם תחת השם "שאל ת'געפילטע". הדג הטחון עשוי להיות ישיר למדי, כך שאל תפנו אליו אלא אם אתם תרים אחר האמת.

תמונה
 תמונה

מנהיגותי ומדבק

לסיום, אנחנו שמחים מאד לפרגן ל-Dip Your Apple, אחד הקליפים המושקעים שהועלו לרשת בארץ הקודש. החבר'ה מהמדרשה למנהיגות חברתית עין פרת, העומדים מאחורי הסרטון, מגדירים אותו כ"פארודיה מוסיקלית לראש השנה". והוא אכן מציג בצורה כיפית למדי ציטוטים נבחרים מתרבות הרשת ובכלל, וכל זה- במילים מקוריות, לצלילי וואקה וואקה של שאקירה.

תמונה
 תמונה