האתרים Panet ו-Buy2 מקימים אתר קופונים לקהל הערבי

השיקו אתר דילים יומיים בשפה הערבית תחת השם Panet Deal, בשותפות מלאה בין הצדדים ■ האתר מציע עם השקתו דיל ל-50% הנחה במספר תחנות דלק של דור-אלון

‎‎אתר קופונים ראשון למגזר הערבי בישראל: אתר ‏Panet‏ הערבי מקבוצת עיתון פנורמה הודיע על שיתוף-פעולה עם אתר ‏buy2‎‏ של זכיינית ערוץ 2 קשת ונטקס, במסגרתו ישיקו שתי החברות אתר דילים יומיים בשפה הערבית תחת השם ‏Panet Deal‏.

‏האתר החדש הוקם כשותפות מלאה בין הצדדים, כש-‏buy2‎‏ תהיה אחראית על הצד הטכני והמסחרי, בעוד האתר נמצא תחת הפלטפורמה והניהול של Panet.

שתי החברות מעריכות כי פוטנציאל הגולשים עומד על מאות אלפי גולשים ייחודיים ביום, כשהאתר ייהנה מקידום בגופי המדיה הקיימים של קבוצת פנורמה - אתר החדשות Panet ופורטל הנשים ניסואן - לצד גופי המדיה של ‏buy2‎‏ - אתר מאקו ואתר נטקס.

יש לציין כי לאחרונה רכש אתר ‏buy2‎‏ את אתר "דיל היום", ובכך חיזק את מעמדו כאחד המובילים בשוק הקופונים הישראלי.

הדילים שיופיעו באתר החדש - שעם השקתו מציע דיל ל-50% הנחה במספר תחנות דלק של חברת דור-אלון המופעלות על-ידי זכיין פרטי במגזר הערבי - יותאמו לאופי הרגלי הצריכה של האוכלוסייה הערבית וישולבו בתוכן בתי עסק בערי המגזר לצד רשתות ארציות.

לדברי מנכ"ל קבוצת פנורמה ואתר Panet, בסאם ג'אבר, "אני שמח שהשלמנו בהצלחה את העשייה המשותפת עם אתר מאקו ונטקס, עשייה שהניבה את השקתו של אתר הדילים החדש לאוכלוסייה העברית בישראל. המגזר הערבי עובר פיתוח כלכלי ומסחרי מיום ליום, ולציבור הערבי מגיע לזכות בשירותים מסחריים ברמה לא פחותה מהמגזר הכללי".

‏מנכ"ל ‏buy2‎‏, אפי דהן, הוסיף כי "אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו בתחום הדילים היומיים בישראל ולהשיק את אתר ‏Panet Deal‏, במטרה להעניק שירות איכותי, אמין ומגוון של דילים למגזר הערבי. כשחקן מוביל בתחום אנחנו גאים על שיתוף-הפעולה עם ‏Panet‏, האתר המוביל במגזר הערבי בישראל".