קוצ'ר את הפירות

פרק הפתיחה של העונה הנוכחית של "שני גברים וחצי" בכיכובו של אשטון קוצ'ר, היה הנצפה בתולדות התוכנית. כוכב המדיה החברתית, שגם הוגדר באחרונה על ידי אחד המגזינים כתקווה הגדולה של עמק הסיליקון האמריקני, מגלם בסדרה משקיע היי-טק מיליארדר בשם וולדן שמידט. כבר בפרק השני קוצ'ר החליט לא לוותר על הפלטפורמה החזקה של CBS ולהחדיר פרסום סמוי לחברות בהן הוא משקיע. על גבי הלפטופ של דמותו בסדרה, הדביק קוצ'ר שורה של לוגואים של חברות סטארט אפ בהן הוא משקיע. רק אחת החברות זכתה לאזכור של גילוי נאות בסוף התוכנית, על פי תקנות הרגולטור האמריקני FCC.

האץ' אאוטדורז (Hatch Outdoors): יצרנית גלגלות דיג. לא ידוע על השקעה של קוצ'ר בחברה, אבל הוא מוכר כדייג חובב ובעבר פרסם בטוויטר תמונות ממסעות הדיג שלו.

גרופמי (GroupMe): אפליקציה לצ'ט קבוצתי באמצעות סמס ולשיחות ועידה. קוצ'ר השקיע בחברה, שנרכשה באוגוסט על ידי סקייפ בסכום המוערך ב-50-80 מיליון דולר.

פורסקוור (foursquare): רשת חברתית מבוססת מיקום. קוצ'ר השקיע בחברה בשלב מוקדם. שתי מדבקות מפרסמות את החברה - אחת עם לוגו החברה והשנייה עם עיטור הנחיל (Swarm Badge). הפרסום הסמוי אוזכר בכתוביות הסיום. דניס קראולי, מייסד ומנכ"ל פורסקוור, פרסם בטוויטר צילום מסך של הלפטופ בתוכנית.

פליפבורד (Flipboard): אפליקציית אייפד שאוספת תכנים ומציגה אותם לקריאה בצורת מגזין. בלוגר הטכנולוגיה רוברט סקובל, שהיה הראשון לסקר את פליפבורד, הציג אותה לקוצ'ר, וזה ביקש ממנו לקשר בינו לבין החברה ונכנס כמשקיע.

היפמאנק (Hipmunk): מנוע חיפוש וארגון טיסות לתיירים. קוצ'ר ואנג'לים נוספים השקיעו בחברה מיליון דולר באוקטובר 2010.

צ'ג (Chegg): שירות מקוון להשכרת ספרי לימוד לסטודנטים. קטליסט, חברת ההפקות של קוצ'ר, מספקת לצ'ג שירותי קידום ברשתות חברתיות.