טאואר הוציאה את עובדיה לחופשה ללא תשלום של 10 ימים

כך עולה ממכתב שנשלח באוגוסט לכלל העובדים על ידי מחלקת משאבי אנוש בחברה ■ הסיבה המרכזית: ירידה בדרישות הייצור בחלק מאתרי החברה בעולם

טאואר הוציאה את כלל עובדיה ברחבי העולם לחופשה ללא תשלום של 10 ימים. כך עולה ממכתב שנשלח באוגוסט לכלל העובדים על ידי מחלקת משאבי אנוש בחברה.

הערכות הן כי צעד זה של החברה, המנוהלת על ידי ראסל אלוונגר, נועד על מנת למנוע מצב של פיטורי עובדים. יודגש כי התנאים הסוציאליים של העובדים לא ייפגעו.

להלן חלקים נבחרים מהמכתב:

"עובדים יקרים, 2011 היא שנה מלאת אתגרים עבור החברה. השנה ביססנו את עצמנו כמובילים בעולם בתחום ה-specialty foundry ואנחנו צופים המשך גידול במהלך השנה ביחס למתחרים. ההזדמנויות האסטרטגיות שקשורות לרכישה של המפעל בנישיווקי, יפן, נראות מאוד מעניינות ומבטיחות.

"יחד עם זאת, למרות הגידול והרחבת כושר הייצור על מנת לתמוך ביעדים לטווח הבינוני והארוך, הביקושים העולמיים למוצרים מהסוג שאנו מייצרים קטנים ומושפעים מהמשבר הפוקד כעת את שווקי ההון והכלכלה בעולם. התחזיות של השוק הגלובאלי לא נראות חזקות ואנו רואים ירידה בדרישות הייצור בחלק מאתרי הייצור שלנו בעולם. לנוכח זאת , צריכה החברה להגיב במהירות ולהתאים את מבנה העלויות למצב העסקי.

"למרות שהשוק העולמי אינו יציב, על מנת להבטיח את הצלחתה של החברה, הרחבת בסיס הלקוחות והמשך הגידול אנו ממשיכים להשקיע ברכישת ציודים נוספים ובפרויקטי פיתוח בכל האתרים בעולם.

אנו מודעים למאמץ הגדול הנדרש מכל אחד ואחד בתקופה זו של משבר עולמי מכם ורוצים להודות לכם על כך מראש".