סמסונג: מכרנו יותר מ-30 מיליון מכשירי הסמארטפון גלקסי

גלקסי אס 2 הצליח למכור יותר מ-10 מיליון יחידות ואילו המכשיר הוותיק יותר, גלקסי אס 1, מכר עד כה כמעט 20 מיליון יחידות ■ אפל אתמול: מכרנו יותר מ-4 מיליון אייפון 4s ב-3 ימים

יצרניות הסלולר הגדולות סמסונג ואפל דיווחו אתמול על מכירות גבוהות מאוד של דגמי הדגל שלהן בתחום הסמארטפונים. סמסונג הודיעה על מכירות של 30 מיליון גלקסי S1 וגלקסי S2. לטענת החברה, האס 2 הצליח למכור יותר מ-10 מיליון יחידות ואילו המכשיר הוותיק יותר, גלקסי אס 1, מכר עד כה כמעט 20 מיליון יחידות.

"מאז שיצא לשוק, רק לפני חמישה חודשים, הגלקסי אס 2 זוכה להצלחה אדירה במכירות", אומר ג'ק שין, נשיא סמסונג ומנהל החטיבה לניידים, לתקשורת ועסקים. "כל זאת, בתוספת להמשך מומנטום המכירות של דגם האס 1 בשנת 2010, שממשיכות להיות הצלחה מסחררת בקרב הצרכנים. ההצלחה הבלתי רגילה של המכשיר", הוסיף שין, "מוכיחה שוב שלסמסונג יש יכולת לקבוע סטנדרטים חדשים לסמארטפונים ברחבי העולם".

הגלקסי אס 2 הצליח להפתיע לטובה כבר בתקופה הראשונה לאחר השקתו, כאשר חצה את רף 3 מיליון היחידות. הנתון הזה היה מרשים במיוחד, בהתחשב בכך שהסמארטפון לא נמכר בארה"ב באותה תקופה.

4 מיליון אייפונים

לא רק סמסונג מדווחת על הצלחה מסחרית. אפל עדכנה אתמול על מכירות של יותר מ-4 מיליון יחידות של האייפון S4 בסוף השבוע הראשון למכירת המכשיר בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, אנגליה, צרפת, גרמניה ויפן. כמו כן, בחברה הודיעו ש-25 מיליון לקוחות הורידו את מערכת ההפעלה המשודרגת - iOS 5 - שמתאימה למכשירי אייפון, אייפוד ואייפד, תוך חמישה ימים.

נתון נוסף שמגיע מאפל מצביע על כך שלמעלה מ-20 מיליון לקוחות נרשמו לשירות הענן החדש של החברה - iCloud. האייפון 4S אמור להיות מושק בעוד 22 מדינות ב-28 לאוקטובר. השקות נוספות יתרחשו עד סוף שנת 2011, ב-70 מדינות נוספות, ככל הנראה גם בישראל.