צפו: ציניות ללא מעצורים ברשת - על חשבון בנימין נתניהו

חשבתם שהציניות וההומור השחור הגיעו לשיאם בשבוע שקדם לחזרתו של גלעד שליט? ■ תמונה אחת, שליטה בסיסית בפוטושופ וציניות ללא רסן הפכו לשיח הלוהט ברשתות החברתיות

מיד לאחר שקיבל את פניו של גלעד שליט בבסיס חיל האוויר תל-נוף, נשא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאום בו סיפר בין היתר על הרגעים המכריעים שבהם קיבל את ההחלטה על אישור עסקת שליט: "ידעתי שאני נושא באחריות כבדה. ידעתי את מלוא המשמעות של קבלת ההחלטה. ברגעים הללו מנהיג נמצא לבדו, והוא צריך לקבל החלטה".

חשבתם שהציניות וההומור השחור הגיעו לשיאם במהלך השבוע שקדם לחזרתו של גלעד? תראו איך תמונה אחת, שליטה בסיסית בפוטושופ וציניות ללא מעצורים הפכו לשיח הלוהט של הימים האחרונים ברשתות החברתיות - איך לא, על חשבונו של ראש הממשלה.

עבור לא מעט גולשים ברשת, בנימין נתניהו ניסה לכל היותר "לתפוס טרמפ" ברגע ההיסטורי והמרגש שבו שב חייל חטוף לחיק משפחתו לאחר 5 שנים ו-4 חודשים בשבי, ודאגו שמאותו רגע ראש הממשלה לא ימשיך להרגיש שהוא לבד.

בתוך דקות מרגע שלשכת העיתונות הממשלתית שיחררה את התמונה בה מתחבקים גלעד ואביו, כשראש הממשלה מחייך ברקע:

גלעד שליט / צלם : דובר צהל
 גלעד שליט / צלם : דובר צהל

החלו הרשתות החברתיות לבעבע ולהפיץ את אחד הקטעים הוויראליים שנצפו פה בשנים האחרונות: הדבקת תמונתו של נתניהו בשלל תמונות מוכרות אחרות, כשהמסר הוא להראות איך ראש הממשלה לוקח, כביכול, קרדיט על המאורע בתמונה. כך נולד ה-"מם" (Meme) החדש ברשת.

מעבר לאינספור שיתופים ברשתות החברתיות, נפתח עמוד פייסבוק במיוחד עבור הווריאציות השונות של התמונה בשם BIBI Bombing, וכן עמוד טאמבלר ייעודי בשם Fuck Yeah Bibibomb. היצירות המובחרות לפניכם:

מחליפים תפקידים

meme_bibi
 meme_bibi

מכבי תל-אביב עם גביע אירופה

צנחנים בכותל

meme_bibi_Gil Matus
 meme_bibi_Gil Matus

מתוך הסרט "קזבלנקה"

meme_bibi
 meme_bibi

מתוך הסדרה המצוירת "הלב" (מרקו מחבק את אימו)

meme_bibi
 meme_bibi

הסעודה האחרונה

meme_bibi
 meme_bibi

מתוך הסדרה המצוירת "משפחת סימפסון"

meme_bibi
 meme_bibi