נתניהו ממשיך לחפש מנכ"ל: נפגש שוב עם עוזי לוי

השניים נפגשו לראשונה ביולי ■ לוי משמש משנה למנכ"ל נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי ■ גורמים בלשכת ראש הממשלה הגדירו היום את לוי "מועמד ראוי"

עוזי לוי חוזר לרשימת המועמדים לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה: עם פתיחת מושב החורף, מאיץ ראש הממשלה את התהליך לבחירת מנכ"ל למשרד ראש הממשלה במקומו של אייל גבאי, שפרש כבר בתחילת חודש אוגוסט.

בחודש האחרון מונה מזכיר הממשלה, צביקה האוזר, לממלא מקום זמני, אולם בכוונתו של נתניהו למנות בקרוב מנכ"ל קבוע. בימים האחרונים חזרה מועמדותו של ראש אגף תקציבים באוצר לשעבר, עוזי לוי, להיות על הפרק. לפני מספר ימים נפגש ראש הממשלה עם לוי בשנית על מנת לדון במינויו. פגישתם הראשונה התקיימה כבר בחודש יולי, אולם מאז פגש נתניהו מועמדים נוספים. גורמים בלשכת ראש הממשלה הגדירו היום את לוי "מועמד ראוי", והעריכו שלא מן הנמנע שהוא יתמנה לתפקיד.

כיום משמש לוי משנה למנכ"ל נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי, דבר שמעלה תהיות כיצד יוכל לטפל בדוח ועדת הריכוזיות הצפוי להגיע לדיון בממשלה ובכנסת בחודשים הקרובים.

לפני כשבועיים שוחח ראש הממשלה עם מעסיקו של לוי, איש העסקים נוחי דנקנר.

במשרד רה"מ לא שללו את האפשרות שסוגיית מינוי המנכ"ל נדונה בשיחה. במערכת הפוליטית משערים שמינוי לוי עשוי להיטיב עם דנקנר לקראת פרסום דוח ועדת הריכוזיות.

עם זאת, מועמדותו של ח"כ לשעבר נחום לנגנטל ירדה מהפרק. לנגנטל סירב לתפקיד לנוכח ניגודי העניינים שהיה עשוי להיקלע אליהם.

מתקשורת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "כשיתמנה מנכ"ל למשרד ראש הממשלה נודיע על כך רשמית".