וואלה: 14% עלייה בהכנסות; מעבר להפסד בשורה התחתונה

קבוצת וואלה דיווחה על הכנסות של 55.1 מיליון שקל, עם הפסד תפעולי של מיליון שקל והפסד נקי של 1.9 מיליון שקל ■ אילן ישועה: "אנו מצליחים לשמור על מובילות בשוק האינטרנט"

קבוצת וואלה , המפעילה את פורטל האינטרנט הנושא שם זה ואת אתר המסחר האלקטרוני וואלה! שופס, פרסמה הבוקר (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2011.

בשורה העליונה הציגה וואלה גדיול בהכנסות, אולם בשורה התחתונה היא עברה להפסד של כ-2 מיליון שקל.

הכנסות הקבוצה הסתכמו בכ-55.1 מיליון שקל, עלייה של 14% לעומת 48.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. החברה מדווחת כי נהנתה מגידול בהכנסות מעסקי הפרסום המקוון, יחד עם גידול בהכנסות בתחום הסלולר וכן מצירוף עסקים חדשים כתוצאה מרכישת יד2 שביצעה.

בשורה התחתונה, הציגה החברה הפסד נקי של 1.9 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-2.8 מיליון שקל. הקיטון ברווח נובע מגידול בהשקעות בפיתוח תחומי הצמיחה, לצד התגברות התחרות מצד אתרים בינלאומיים ומקומיים במגזר הפורטל.

גם בשורת הרווח התפעולי עברה החברה להפסד של מיליון שקל, לעומת רווח של 4.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

עוד בוואלה, דווח כי צבר הזמנות ממפרסמים (במונחי נטו לאחר קיזוז עמלות) עמד על 42.7 מיליון שקל, עלייה של 62% לעומת הרבעון הקודם. בנוסף, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי הסתכם בכ-10 מיליון שקל, כאשר הון החברה הינו כ-103.3 מיליון שקל.

"וואלה מצליחה לשמור על מובילות בשוק האינטרנט בישראל, לעלות ברייטינג ולצמוח בהכנסות למרות התחרות הגוברת", מסר אילן ישועה, מנכ"ל וואלה. "למרות התחרות העצומה וההתחזקות של האתרים הזרים כדוגמת יו-טיוב ופייסבוק, החברה מצליחה לשמור על רייטינג גבוה ומובילה בכל מערכות המדידה הקיימות".