מצעד האפליקציות: אתר חדש ליצירת פלייליסט מוסיקלי

וגם: אתר קניות חדש המציע ממשק ידידותי לרכישת מתנה ועיצוב כרטיס ברכה אישי, ושירות חדש שמציג את הפרופיל האישי בטוויטר בצורה ויזואלית

לקנות מתנה בלי לקום מהכיסא

תקופת החגים אומנם מאחורינו, אולם לא חסרים אירועים וסיבות לשלוח מתנה לחבר קרוב או בן משפחה. לשם כך בדיוק הוקם אתר הקניות Giftoree, שמאחוריו עומדות שתי יזמיות ישראליות: שמרית קליין ותמר ליברמן. בגיפטורי תוכלו לרכוש בקלות כרטיס מתנה מעוצב לרכישת מותגים מוכרים בתחום האופנה, ספרים ומוסיקה, כאשר האתר מציע סיוע במשימה: פיצ'ר הקרוי פליפר שיקל עליכם במציאת המתנה הרלוונטית לנמען ולסכום שאתם מוכנים להשקיע בכך. כן ניתן להוסיף כרטיס בעיצוב אישי וברכה פרטית. את המתנה ניתן לשלוח במארז מיוחד לבית, אבל גם באמצעות דואר אלקטרוני ואפילו הודעת SMS.

אפליקציה Giftoree
 אפליקציה Giftoree

כלי ויזואלי להצגת פרופיל בטוויטר

לכל הצייצנים המכורים לטוויטר, חשבתם פעם כיצד הדמות שלכם כמשתמשים פעילים בשירות המיקרו-בלוגינג נראית לעיני כל? שירות tweetsheet יאפשר לכם לבחון מהי התמונה האמיתית שלכם כצייצנים, באמצעות אינפו-גרפיקה המותאמת באופן אישי לפעילותכם בשירות. לאחר חיבור חשבון המשתמש, tweetsheet תאנדקס ותנתח את 3,200 הציוצים האחרונים לכדי תמונת מצב ויזואלית. התוצאה: תמונה הכוללת את מספר הציוצים שלכם בכל חודש, כמה זכו לתגובות וכמה נותרו ללא מענה, מה הם הנושאים שאתם מרבים לצייץ עליהם, מי העוקבים הכי מוצלחים שלכם ומהי מידת ההשפעה הגיאוגרפית שלכם.

אפליקציה tweetsheet
 אפליקציה tweetsheet

החדר המוסיקלי שלי

חובבי המוסיקה ישמחו ודאי להכיר את האתר הישראלי החדש Vocalis - פלטפורמה חינמית המאפשרת לגולשים ליצור ספריית מוסיקה וירטואלית. למעשה, אתר ווקאליס מבוסס על סרטונים הנמשכים מ-YouTube, ולאחר הקלדת שם האומן או הלהקה המבוקשת, ניתן למצוא בקלות את כל המידע הרלוונטי, כגון קליפים לשירים, תמונות, מידע טקסטואלי, ולינקים לערוצים הממותגים של האומן בכל אתרי המדיה החברתית (פייסבוק, טוויטר ויו-טיוב). כן ניתן לבנות פרופיל אישי באתר וליצור פלייליסטים אישיים אותם ניתן לשתף עם חברים. החיסרון היחיד של האתר הוא שאי אפשר עדיין להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק, כך שלא ניתן עדיין לייבא את כל רשימות החברים בקלות.

אפליקציה Vocalis
 אפליקציה Vocalis