"תעוזה" השלימה השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ב-My6Sense

my6sense פועלת בתחום של שירותי התאמה אישית של תכנים בתחום המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות לצרכני טלפונים חכמים ולקוחות עסקים בעולם המובייל והאינטרנט

תעוזה , קרן הון סיכון המשקיעה בחברות עתירות ידע בתחומי המכשור הרפואי, תעשיית המוליכים למחצה, תוכנה ותקשורת מודיעה על השלמת ההשקעה בחברת my6sense בסך כולל של כ-1.8 מיליון שקל.

בסבב הנוכחי, במסגרתו יגויסו 4 מליון שקל יקחו חלק תעוזה, בעלי מניות קיימים ומשקיעים פרטיים. עם השלמת העסקה תחזיק תעוזה כ-12% מהחברה.

אבי קרבס, מנכ"ל קרן תעוזה, ציין כי "תעוזה השלימה היום השקעה חדשה ומתכוונת לבצע השקעות נוספות חדשות בשנה הקרובה. אנו ממנפים את המזומן הרב שברשותנו ומשתמשים בנסיון שצברנו על מנת להמשיך ולהציף ערך למשקיעים בקרן. ההשקעה בחברת my6sense הינה צעד נוסף במסגרת המדיניות המתמשכת של החברה בהשקעה בחברות טכנולוגיה חדשות. הטכנולוגיה של my6sense מהווה סיוע משמעותי בהתמודדות עם כמויות המידע המקיפות אותנו מכל עבר ובכך מקלה על ההתנהלות היום-יומית. הפתרון הטכנולוגי של החברה בורר את המידע הרלוונטי עבור משתמשים בטלפונים חכמים בצורה הטובה והמהירה ביותר. בכוונתנו להמשיך להשקיע בחברות חדשות אשר להן טכנולוגיה ייחודית תוך יצירת ערך נוסף עבור משקיעי תעוזה".

my6sense פועלת בתחום של שירותי התאמה אישית של תכנים בתחום המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות לצרכני טלפונים חכמים, ולקוחות עסקים בעולם המובייל והאינטרנט.

החברה מבקשת להתמודד עם אחד האתגרים הכי גדולים בעידן הטכנולוגי - התמודדות עם שטף המידע, המקיף אותנו כתוצאה מעדכונים ברשתות חברתיות, אתרי חדשות וכיוצא באלה, והגעה מהירה ויעילה אל המידע שרלוונטי לגבינו. לצורך כך, פיתחה my6sense טכנולוגיה הנקראת "אינטואיציה דיגיטלית" אשר מיושמת בשירות מבוסס ענן ומבוססת על ההעדפות והעניין שמגלה המשתמש בתכנים השונים, מצליחה "להפריד את המוץ מן התבן" ולהציג בפני הקורא עדכונים הרלוונטיים לו, המדורגים לפי מידת העניין הצפויה.

my6sense הוקמה בשנת 2008 על ידי היזמים אבינועם רובינשטיין וברק חכמוב, וגייסה עד היום כשלושה מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. בין בעלי העניין בחברה ג'וזף שטראוס, מייסד ומנכל לשעבר של גיי-די-אס יוניפייז, לאו לקס, גיל ומנחם שטרנברג. אריק בן-חמו, יו"ר ומנכ"ל לשעבר של חברת 3COM; אייל ולדמן, מייסד מלאנוקס ונחמן שלף, יוצא קרן בנצ'מארק.