רבד מוכרת בניין משרדים בקנדה בתמורה לכ-50 מיליון שקל

העודף התזרימי מהמימוש – כ-15.7 מיליון שקל ■ דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-10 מיליון שקל

חברת הנדל"ן רבד , בשליטתו של יגאל אהובי ובניהולו של אריאל אבן, מממשת נכס נוסף . רבד מדווחת היום, כי חברת בת שלה חתמה על הסכם למכירת מלוא הזכויות בבניין משרדים, הממוקם בעיר מונטריאול שבקנדה, בתמורה כוללת של כ-50 מיליון שקל (כ-13.7 מיליון דולר קנדי).

יצוין, כי הנכס שנמכר לפי שווי הדומה לשוויו בספרי החברה, יניב לרבד עודף תזרימי של כ-15.7 מיליון שקל (כ-4.3 מיליון דולר קנדי), וזאת לאחר פירעון הלוואה שעמדה כנגד הנכס וכיסוי הוצאות המכירה ומס.

אריאל אבן, מנכ"ל רבד, אמר היום: "בחודשיים האחרונים מימשנו שני נכסים, בשוויץ ובקנדה, שהניבו לנו יחד עודף תזרימי של כ-95 מיליון שקל. הנכס הנמכר נרכש בעבר בתמורה לכ-8 מיליון דולר קנדי ובשלב זה מיצה מבחינתנו את פוטנציאל ההשבחה שלו. המימוש יוצר לנו עודף תזרימי שיופנה להזדמנויות רכישה שאנו מאתרים, תוך ניצול מצבים שנוצרו בשווקים בחודשים האחרונים".

בחודש אוקטובר דיווחה רבד, כי חתמה על עסקה למכירת נכס בשוויץ, בתמורה כוללת של כ-288 מיליון שקל (כ-70 מיליון פרנק שוויצרי). המכירה הניבה לרבד, שהחזיקה בכ-90% מהזכויות בנכס, עודף תזרימי של כ-78 מיליון שקל (כ-19 מיליון פרנק שוויצרי).

בחודש ספטמבר דיווחה החברה, כי היא חתמה על עסקה באנגליה לרכישת 50% מזכויות הבעלות בבניין משרדים, וזאת תמורת כ- 14.7 מיליון ליש"ט (100%). בניין המשרדים מושכר לחברת St. James Place wealth management בהסכם ל-16 שנה ממועד הרכישה.

רבד הודיעה לאחרונה, כי דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-10 מיליון שקל לבעלי מניותיה.

חברת רבד, בשליטתו של יגאל אהובי ובניהולו של אריאל אבן, הינה חברת נדל"ן ותיקה, הפועלת בעיקר בנדל"ן המניב במערב אירופה. החברה מחזיקה בנכסים מניבים בשטח כולל של כ- 240 אלף מ"ר בגרמניה, שוויץ, אנגליה, אירלנד, קנדה וישראל.