מהלומה למשרד התקשורת: סגנית היועצת המשפטית עוזבת

אחרי הודעת היועצת המשפטית נגה רובינשטיין על פרישה, ולאחר עזיבתו של סמנכ"ל כלכלה אסף כהן, מתפוררת שדרת הניהול במשרד ■ בקרוב צפויות עוד עזיבות של בכירים

מהלומה נוספת לראשי משרד התקשורת: שריל קמפינסקי, סגנית היועץ המשפטי במשרד, הודיעה על פרישה וזאת חודש בלבד אחרי הודעתה של היועצת המשפטית של המשרד נגה רובינשטיין על פרישה לטובת המגזר הפרטי. מדובר במכה כואבת במיוחד למחלקה המשפטית ולכל משרד התקשורת, שכן עבודת המחלקה המשפטית היא מאבני היסוד של המשרד, ועזיבה של שתיהן במקביל היא עוד יותר בעייתית.

קמפינסקי היא מוותיקות המשרד ומכהנת במחלקה המשפטית מזה כ-16 שנים. היא אחת מעמודי התווך של המחלקה ומנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל קיווה שהיא תחליף את רובינשטיין עד שייבחר יועץ משפטי קבוע למשרד, ולכן העבודה הרבה והשוטפת לא תיפגע. כעת מתברר שהעזיבה של שתיהן, פלוס העזיבה של אסף כהן סמנכ"ל כלכלה במשרד התקשורת, בעלת השפעה הרבה יותר מהותית ממה שהעריכו בתחילה.

בשולי הדברים נזכיר, שלמרות שקמפינסקי פורשת מסיבות אישיות, (כך לפחות היא אומרת במשרד), הרי שלפני מספר חודשים היא ביקשה לצאת לקורס ניהולי מתקדם על חשבון המשרד, אחרי 16 שנים של עבודה, אך המנכ"ל עדן בר טל התנגד וביטל יציאתה לקורס. ככל הנראה גם לזה יש תרומה להחלטתה לפרוש.