אילן שילוח בטוויטר: תשובה צריך להחזיר את החוב עד השקל האחרון

הבעלים של סוכנות הפרסום מקאן-אריקסון: "שתיקת הכבשים - המוסדיים שמייצגים את הציבור והפנסיה שלו שותקים ולא תובעים מתשובה להחזיר את כל הכסף"

בימים האחרונים גוברת הביקורת הציבורית על הסדר החוב שהציע יצחק תשובה, בעל השליטה בדלק נדל"ן , לבעלי האג"ח של החברה. הבוקר (ב') מצטרף למבקרים גם אילן שילוח, הבעלים של סוכנות הפרסום מקאן-אריקסון (McCann Erickson), שיוצא נגד תשובה דרך חשבון הטוויטר שלו ודורש ממנו להחזיר את חובותיו לנושי החברה.

"ההפסדים על הציבור בדלק נדל"ן, והרווח בגז הולך אליו. זהו צדק חברתי ברור ומוצדק. אין גבול לציניות", פתח אתמול (א') שילוח את מסע הציוצים שלו נגד תשובה.

הבוקר שילוח כבר הרשה לעצמו לתקוף לא רק את בעל השליטה, אלא גם את הגופים המוסדיים: "שתיקת הכבשים: המוסדיים שמייצגים את הציבור והפנסיה שלו שותקים ולא תובעים מתשובה להחזיר את כל הכסף עד השקל האחרון", כתב והוסיף: "שייתן את מניות הגז".

אילן שילוח / מתוך: twitter
 אילן שילוח / מתוך: twitter

בציוצים נוספים כתב שילוח כי "חוב צריך להחזיר, אלא אם לאדם אין כסף ומוכרז כפושט רגל. זה לא מצבו של תשובה", וכן כי תשובה "יכול לתת את מניות הגז, מניות במזדה ופורד, מניות בתחנות הדלק, מניות בפלאזה ניו-יורק ועוד... יש סיבה למה המוסדיים מאפשרים זאת...".

במסגרת טיוטת הסדר החוב שגיבש תשובה ונחשפה ב"גלובס", נזכיר, יקבלו מחזיקי האג"ח של החברה אג"ח בהיקף של 1.2 מיליארד שקל, במקום האג"ח הקיימות בהיקף של 2.1 מיליארד שקל ועוד 60% עד 70% ממניות חברת הנדל"ן. תשובה, המחזיק היום ב-51% ממניות דלק נדל"ן, מוכן להזרים 200 עד 300 מיליון שקל לחברה. ‏